fbpx
אז למה לא יבוא פורים פעמיים בשבוע?

אז למה לא יבוא פורים פעמיים בשבוע?

קצב החיים העמוס מחייב אותי, את כולנו, לעשות סדרי עדיפויות בין הדברים החשובים יותר לאלו שקצת פחות.

בעולם של היום כמעט כל דבר אפשר לקנות תמורה כמה שקלים ודווקא בגלל זה יש דבר אחד שלא משנה מה יקרה אני לא מוותרת עליו וזה- לתפור תחפושות לפורים.

בעצם,
יש עוד דבר שאני לא מוותרת עליו וזה הקלות והמהירות של הדברים.

נכון שזו עוד אחת מהבעיות של עולמינו המהיר. אנחנו רוצים שהדברים יקרו כאן ועכשיו. אין לנו זמן אנחנו תמיד ממהרים. אבל בסופו של דבר אם יש אפשרות ליצור דברים יפים בפחות זמן אז למה לא?

אני יודעת שיש לא מעט נשים שכל השנה לא מתעסקות עם התפירה בכלל. אבל דווקא לקראת פורים זו הזדמנות מצויינת לעשות את זה. בתוך כל הפלסטיק, החרבות, הנצנצים והמותגים, זה הזמן לחזור קצת אל הדברים הפשוטים. דמויות אהובות מהעבר, כלות ונסיכות וליצנים מתוקים.

אז כמו בכל שנה מיד אחרי חנוכה התחילו הדיבורים על התחפושות מה כדאי ואיך. תמיד היינו מתלבטים עד הרגע האחרון ואז הייתי תופרת את התחפושות ממש יום לפני פורים. אבל לפני שנתיים עשיתי לי מנהג לסיים את התחפושות בטו בשבט. באמת כיף שהכל מוכן ומחכה.

השנה עשו לי הקלות. וכבר בחנוכה הם הודיעו שהשנה מתחפשים בתחפושת משפחתית. ברגע האחרון לפני שהלכתי לקנות בדים, הודיעה לי הגדולה שהיא רוצה תחפושת לבד. אבל מה יכול להתאים?

איך שראיתי את החוט הכתום הזה ידעתי- בילבי.
חוטים של צמר תפורים בצפיפות וקלועים לצמות, בחצי שעה הפכו לשיער מושלם.
סרפן מלייקרה ורודה, טייץ שחור, חולצה מסימפוניה כחולה וזוג גרביים לא תואמות- בפחות משעה הפכו לתחפושת מושלמת. 

איך זה קרה כ"כ מהר?
בזכות סדנת התחפושות שבה אני מלמדת איך לתפור פריטים מושלמים לפורים במינימום זמן ומקסימום תוצאות!

ומה עם השאר?
פליז לבן ופליז אדום, סימפוניה תכלת וקצת אקרילן ובעלות של 100 ש"ח קיבלנו 3 תחפושות מופלאות. דרדרסים!

לתפור תחפושות לילדים זה אולי אחד הדברים היותר קלים ומתגמלים. לראות את החיוך על הפנים שלהם כשהם מודדים את התחפושת זה כיף גדול. וכן. כל התחפושות כאן תפורות בעזרת ההדרכות שבסדנה.

ואם גם את חולמת לתפור תחפושות פשוטות בקלי קלות בואי הצטרפי אלינו לסדנת תחפושות מושלמת במחיר מיוחד כי בדיוק עכשיו זה הזמן להתחיל להתכונן לפורים.

כל הפרטים על הסדנה בלחיצה כאן

וזה לגמרי מתאים לכולם. גם לכאלו שממש עושות את צעדיהן הראשונים בתפירה וגם לאלו שכבר תופרות מצויין ומחפשות כלים וטכניקות חדשות לחיסכון בזמן ולתוצאות מעולות!!

 

ניפגש בסדנה
רבקה.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן