fbpx
ככה מתחילים שנה מוצלחת

ככה מתחילים שנה מוצלחת

יש אצלינו במשפחה מנהג. לכבוד היום הראשון של הלימודים- לתפור בגד חדש!

האמת שאני המצאתי את המנהג הזה ואני כנראה היחידה שגם מקפידה עליו, אבל מאז שהבת הגדולה שלי נכנסה לכיתה א' אני לא מפספסת. גם אם זה אומר לשבת בלילה האחרון לפני רק כדי לסיים את התפירות (זה למעשה מה שקורה תמיד)

אבל באמת שזה כיף גדול לשלוח אותן לבושות יפה לשנה חדשה. ואחרי שכבר עבר שבוע מתחילת הלימודים, אפשר לאמר שהשנה בהחלט התחילה ברגל ימין!

אז הפעם רציתי לשתף אותן קצת ביצירה הזו. ללכת קצת יותר לפי הסגנון שהן בחרו לעצמן ולראות מה יצא בסוף. (כמובן שהכנסתי פה גם את הטעם שלי- שלא יהיו ספקות…)

לקטנה שלי, לבקשתה,  תפרתי אוברול ג'ינס אדום עם חולצת טריקו בהדפס פלמינגו. בד שאי אפשר היה לעמוד בפניו. קניתי אותו לפני בערך שנתיים בקאשי בנחלת בנימין והוא פשוט חיכה בסבלנות לתורו.

הגזרה של האוברול אמנם לא קשה לתפירה אבל היא בהחלט לוקחת המון זמן מכיוון שכל התפרים מודגשים ע"י תפר חיצוני. את הקרסים וכפתורי הג'ינס אפשר למצוא בחנויות סדקית ותפירה. הם עולים כמה שקלים ואין ספק שהם משדרגים את כל המראה.

לחולצה הוספתי צווארון בייבי וכיווצים לאורך השרוול. השתמשתי בטכניקה שאני ממש אוהבת שכבר הסברתי אותה בבלוג כמה פעמים בעבר למשל בפוסט הזה

גם על האוברול כתבתי בעבר כבר כמה פעמים כי זו גזרה פשוט מתוקה ומופלאה. זו גזרה שאם משקיעים בגימורים שלה, יוצאת נפלא ויושבת יפה כמעט על כל מבנה גוף- בטח של ילדות. (כאן יש הדרכה מפורטת יותר לגבי אוברול)

אחד הדברים שהכי חשובים לי בתחילת כל עונה- זה ליצור לכל אחד מאיתנו, גזרה חדשה ומדוייקת לפי מידות עדכניות. כזו שתשמש אותי למשך כל העונה בלי שאצטרך כל פעם למדוד מחדש. אני לא אוהבת לשמור את כל הגזרות ששרטטתי על נייר פרגמנט במיוחד אם הגזרה מורכבת מהמון חלקים. ברגע שיש לי גזרה בסיסית במידות טובות אני מעתיקה אותה על בריסטול ושומרת. זה מאפשר לי לקצר שלב מאוד משמעותי בשלב התפירה ומצד שני לא להעמיס מדי בלאגן בסטודיו.

אחרי שסיימתי לתפור את הסט הנפלא הזה כבר לא נשאר יותר מדי זמן אז מראש הבהרתי לגדולה שהיא תצטרך לבחור שמלה בגזרה פשוטה כדי שנוכל להספיק ולסיים בשעה סבירה והגיונית.

הגדולה שלי אמנם רק בכיתה ו' אבל היא כבר סוג של מתבגרת ובהתאם לכך גם הבגדים שלה בסגנון שלא רחוק מזה. אז היא בקשה שמלת בייסיק אפורה עם עליונית תחרה- ולמזלי, אלו הדברים הכי קלים בעולם לתפירה.

העליונית לקחה לדעתי 20 דקות. לא יותר. כי זו פשוט גזרה של גופיה עם חיתוך במרכז מקדימה. וגם השמלה היא קלי קלות כי זו בעצם גזרה בסיסית של חולצה שהארכתי לאורך הרצוי. וכשיש גזרות מוכנות זה אפילו עוד יותר קל. 

כל הרעיון זה לבחור בדים מתאימים ויפים ואז לשרטט גזרה בסיסית בעזרת סרגל הגזרות בלי צורך לעשות שום שינוי פרט להתאמה במידות ההקפים. (כאן ניתן לקרוא יותר על סרגלי הגזרות)

ומה שבאמת הכי כיף- גם דברים פשוטים יכולים להיות מושלמים!!

אז התחלנו את שנת הלימודים עם בגדים יפים ועכשיו מתחילים להתכונן לחגים. נראה מה תזמן לנו ההשראה…

מאחלת לכן שיהיו תמיד התחלות טובות ונפלאות
ושנת לימודים מוצלחת
רבקה קליין

 

 

_______________________________________________________

ומה איתך? רוצה גם לתפור לעצמך כל דבר שתרצי?
עוד לא מכירה את הקורסים שלנו מקרוב?
בואי לללמוד בקורסים הטובים ביותר לללימוד תפירה
קבלי 3 שבועות להתנסות, אפשרות לרכוש דרכינו מכונה במחיר מוזל, ליווי אישי
והכי חשוב- ים של ידע, טכניקות וכלים שיעזרו לך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר
ולתפור כל דבר שרק תרצי!

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן