fbpx
מיוחד ושונה או בנאלי?

מיוחד ושונה או בנאלי?

שבוע שעבר היו לי צילומים לסרטונים חדשים. בד"כ אני מצלמת את עצמי וגם עורכת ועושה הכל די לבד, אבל הפעם החלטתי שמתחשק לי כמה סרטונים מקצועיים וכאלו שיעשו בשבילי. בערב פסח מותר קצת להתפנק. מכיוון שצילמתי 4 סרטונים שונים הייתי זקוקה ל-4 סטים של בגדים- אחד בשביל כל סרטון.

החלטתי שלכבוד הצילומים, אשתמש בשני בגדים שכבר יש לי  ואתפור לי שניים חדשים. אני אוהבת לאתגר את עצמי כל פעם קצת יותר. אני חושבת שכשאנחנו מותחים את הגבולות שלנו ומעזים אפילו קצת יותר ממה שהעזנו קודם זה עושה לנו רק טוב, זה מראה לנו שאנחנו יכולים ומסוגלים וכן גם בבגדים אני מרגישה שצריך קצת אומץ. להיות קצת יותר מיוחדת קצת יותר נשית. אם אני כבר תופרת לעצמי אז למה לא לעשות משהו באמת מיוחד?

ועכשיו, כשעוד מעט מגיע פסח, בגדים חדשים זה תמיד כיף גדול וגם נצרך. בחרתי לתפור משהו שאני לא באמת מעזה ללכת איתו אבל שמאוד הייתי רוצה ללבוש. וההחלטה נפלה על צהוב.

כמו שאתן יודעות התקופה עכשיו זה סוג של ערב פסח. הזמן קצר והמלאכה מרובה לכן, כדי קצר תהליכים בחרתי בגזרה שכבר השתמשתי בה בעבר והייתה מוצלחת בעיני. בכלל אני חושבת שאנחנו חייבים ליעל את החיים שלנו ולהפוך אותם להרבה יותר פשוטים ולמה לא אם אפשר?  אני תמיד מטיפה לתלמידות שלי לשמור את כל הגזרות שהן עושות במיוחד כאלו שיוצאות מוצלחות אבל לצערי לא שמרתי את הגזרה והייתי צריכה להכין חדשה, ובכל זאת זה לקח לי הרבה פחות זמן כי כבר ידעתי בדיוק מה צריך לשנות ולתקן בגזרה כדי לקבל את מה שאני רוצה. (ותהיו בטוחות שהפעם שמרתי…)

החולצה תפורה מבד כותנה שהוא בדיוק מושלם בשביל הקיץ – אוורירי, נושם, וקל. זוהי גזרה מחוייטת, ואם אתן שואלות אותי, מחוייט זה הכי מחמיא לנשים. במרכז מקדימה הוספתי צווארון בייבי וקפל שעליו תפרתי כמה כפתורים ממש בצבע החולצה עם תוספת נגיעות זהב.

 

 

גם את השרוולים רציתי קצת יותר מיוחדים. יש בהם כיווצים בחלק העליון ולמטה, במקום כייווצים, יצרתי קפל פנימה שעליו תפרתי 2 כפתורים נוספים. 

 

כך צריכה להראות הגזרה שלכן- 

גם את החצאית בחרתי לעשות מבד אריג ומי שעוקבת אחרי בטח שמה לב לעובדה שאני לא אוהבת רוכסנים. אז מה עושים כדי שלא יהיה צורך ברוכסן בחצאית? וגם לא גסקה? (שאם אתן שואלות אותי ממש ממש לא מחמיאה) לקחתי רצועת בד קיפלתי אותה לשתיים והכנסתי בפנים גומי ברוחב 6 ס"מ. העברתי תפרים לאורך הגומי במרחק של 1/2 ס"מ זה מזה.  ככה קיבלתי חצאית מבד אריג שלא צריכה רוכסן אבל נראית מושלמת.

ככה זה נראה מבפנים ואפשר לראות גם את כל התפרים שעשיתי על הגומי זה לוקח קצת יותר זמן מרוכסן אבל יוצא ממש יפה.

אחרי שסיימתי את כל התיפורים חיברתי את החגורה שיצאה אל החצאית

הגזרה של החצאית היא כמובן גזרת הקלוש האהובה עלי וזוהי אולי הגזרה הכי קלה ויפה שיש. ומתאימה כמעט לכל אחת. יכול להיות שמי שלא רגילה תצטרך להסתגל קצת אבל היא באמת נופלת כ"כ יפה על הגוף ששווה לנסות. ואם לא לעצמכן לפחות לילדות אם במקרה פיספסתן בלחיצה כאן תוכלו לקבל קורס תפירה מתנה שיסביר לכן איך לתפור ממש בקלות חצאית קלוש כזו 

החולצה לקחה לי משהו כמו 3 שעות כולל שרטוט הגזרה, והחצאית עוד שעה. העלות של שניהם יחד היא קצת פחות מ50 שקלים. את החגורה קניתי בנחלת בנימין במבצע של 3 ב10 והיא בהחלט משדרגת את ההופעה. אני מאוד אוהבת את מה שיצא ועד שאתרגל לצהוב הזה, אני מרגישה די אמיצה…

 

כדי לאזן קצת את האומץ שלי, הבגד השני שתפרתי היה די פשוט ובנאלי וגם הרבה יותר קל ופשוט לתפירה. בכל זאת האומץ שלי הוא במינון מבוקר, ולפעמים מתחשק לנו להיות הכי רגילים שיש ושאף אחד לא יסתכל עלינו ולא ישים לב. למרות הפשטות של השמלה הזו גם אותה אני מאוד אוהבת.

השמלה הזו תפורה מבד ויסקוזה נעים נעים. למרות שהבד בהיר הוא לא שקוף ואפשר ללבוש את השמלה בלי שום דבר מתחת ובקיץ הישראלי החם שלנו זה כיף גדול ויתרון עצום. זו באמת שמלה פשוטה. גזרת A ישרה שהוספתי לה גומי בקו המותן. גומי רגיל כמו זה שהילדות קופצות בו בהפסקה. את הגומי תפרתי על קו המותן עם מעט מתיחה. כך זה נראה מבפנים

וכך זה נראה מבחוץ

גם בשרוולים, הרחבתי מעט את החלק התחתון שלהם ותפרתי עם גומי כדי לקבל כיווצים

בפתח הצוואר תפרתי סרט אלכסון שהכנתי מהבד עצמו וזה פתרון מעולה כשרוצים גימור שיראה טוב ויתאים לבגד

זו גזרה ממש בסיסית ופשוטה כל מה שצריך לשים לב זה שאנחנו מוסיפים קצת בד בקו המותן כדי ליצור את הכיווצים. לקח לי בסביבות שעה לתפור את השמלה הזו והיא עלתה לי סה"כ 30 שקלים. תגידו אתן -לא שווה?

אני מודה שלפעמים אני יושבת בבית ותוהה לעצמי אולי פשוט יותר לקפוץ לעיר, לקנות שתיים שלוש שמלות ולסגור סיפור? אבל אחרי שאני תופרת משהו חדש אני תמיד מרגישה ברת מזל שאני יודעת לעשות את זה לבד. בדיוק כמו שאני אוהבת, מקורי ומיוחד וכזה שאין לאף אחת אחרת וכן- זה גם חוסך לי המון המון כסף. אז נכון שלפעמים, במיוחד בהתחלה צריך קצת יותר להשקיע  אבל זה כמו כל תחום אחר, מתחילים לאט לאט וככל שמתקדמים זה הולך בקלות יותר  וזה באמת כיף גדול. ומומלץ בחום!!

מאחלת לכן הכנות נעימות לפסח A
ובעיקר המון בגדים חדשים ויפים!

והנה בשורה טובה לכל המניקות בשבוע הבא אתן הדרכה לשמלה מעולה לנשים מניקות שווה לעקוב

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן