fbpx
פוטר מעוצב- יש כזה דבר

פוטר מעוצב- יש כזה דבר

פתאום אני שמה לב שבכל הפוסטים שקשורים לחורף ציינתי את העובדה שהחורף הזה קצת מהתל בנו. הוא בא והולך, פתאום קר פתאום חם. אבל זו האמת.

אז גם עכשיו- בחורף הזה שהוא לא ממש חורף יש ימים קרים שאני חייבת להלביש לילדים בגדים חמים וביננו יש לנו 2 אפשרויות או סוודרים או פוטרים ופוטרים חמים ככל שיהיו, הם לא הדבר הכי יפה. ואני אוהבת להלביש אותם בבגדים יפים (האמת מי לא אוהב)

אז קניתי בדי פוטר מעט יותר דקים מחולצות הפוטר שאפשר למצוא בחנויות כדי שבאמת יתאימו גם לימים שלא קרים במיוחד אבל עדיין צריך משהו מחמם. הנה אחת החולצות שתפרתי וזה הרבה יותר קל משנדמה.

צווארון מונח חלקי

כפתורים לקישוט

שרוול כיווצים לא שגרתי

כמה זה עלה לי בסה"כ?
את הבד קניתי אצל קאשי בנחלת בנימין ב20 ש"ח למטר והשתמשתי בקצת פחות ממטר. הכפתורים היו לי בבית אבל כפתורים כאלו עולים בסביבות 1-1.5 ש"ח. סה"כ עלות החולצה- כ30 ש"ח.
לנשים העלות הסופית היא טיפה יותר כי יש צורך  ביותר בד אבל זה משהו כמו עוד כמה שקלים בודדים.

איך תופרים? (למעבר לשיעורים הרלוונטיים יש ללחוץ על הקישור) מתחילים כמובן בגזרה בסיסית לפי האורך הרצוי. החלק האחורי הוא חלק לגמרי ללא שום שינוי. בחלק הקדמי יש לי 2 שינויים

1. חיתוך ליבית
2. הוספת צווארון.
3. את השרוול חתכתי לאורכו עד המקום הרחב ביותר בזרוע וחתכתי לתוספת כיווצים אותם אני עושה בעזרת גומי דק (חוט גומי הוא דק מדי יש להשתמש בגומי ברוחב 1/2 ס"מ)
4. כדי לקבל גימור יפה בפתח הצוואר תפרתי עיבוד פנימי

(מי שתלמידה בקורס תוכל ללחוץ על הקישורים על מנת להגיע לשיעורים הרלוונטיים)

והנה גם שרטוט של הגזרה

1. הקו הירוק הוא קו סימון הצווארון. יש לגזור 4 פעמים את החלק הזה.
2. בשרוול יש לגזור את הקו האמצעי עד הנקודה האדומה ואז לגזור את הצדדים ולפתוח אותם על מנת לקבל תוספת בד לכיווצים.  אח"כ נתפור את הקו הזה חזרה, נתפור גומי וכך נקבל כיווצים.
3. את העיבוד הפנימי עושים לפי השרטוט- מומלץ לעשות אחרי שמדדנו את החוצה וראינו שהיא טובה ואין שינויים (או אחרי שביצענו שינויים) כמובן שהעיבוד הוא גם מקדימה וגם בגב.

דרך אגב- גם סוודרים אפשר לתפור. בסיבוב האחרון שלי בנחלת בנימין הגעתי לחנות מדהימה עם המון סריגים אבל על זה בפעם הבאה.

שיהיה סופ"ש רגוע ושקט

רבקה 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן