fbpx
שווה ללדת בנות!

שווה ללדת בנות!

שכנה שלי ילדה במזל טוב בת. בד"כ נהוג, לפחות אצלינו ביישוב, לשלוח ליולדות ארוחות, עוגות וכאלו דברים. אבל אני לא מסתדרת עם העניין הזה לא מרגישה שזה באמת מפנק וגם לא מאוד אוהבת להתעסק עם המטבח. חוץ מזה כמה אוכל אפשר לקבל? הרבה יותר קל לי לתפור בגדים, וזה גם הרבה יותר יפה. 

אז כשנולדת בת בשבילי זו חגיגה וכשזה קורה לשכנים בבית הסמוך ברור שחייבים להשקיע יותר!

החלטתי לתפור להם "חליפה". משהו שונה ומיוחד שבטוח הם לא יקבלו התלבטתי לגבי הצבעים ולגבי המידות ובסופו של דבר תפרתי בגד שמתאים לגיל שנה. בחודשים הראשונים, כשהתינוקות גודלים מהר מדי, רציתי שזה ישמש אותם לקצת יותר זמן.

לפני כמה חודשים קניתי דפי גיהוץ למדפסת ביתית (אפשר לקנות את הדפים האלו בחנויות של ציוד משרדי אני קניתי בקרביץ) עוד לא יצא לי להשתמש בהם והחלטתי לחנוך אותם עכשיו אלו הדפים שקניתי- 

חיפשתי משהו חמוד שאפשר להדפיס וכשראיתי את האופניים המתוקות האלו החלטתי שאחד מהם יהיה הבסיס לבגד החדש.

 

בחרתי בדים בצבעים מתאימים, הדפסתי את האופניים על נייר גיהוץ, שרטטתי גזרה בסיסית של חולצה (השתמשתי בסרגל הגזרות לילדים במידה 1 והרחבתי ב2 ס"מ את קו המותן) גיהצתי את ההדפס, וזה מה שקיבלתי-

 

 

כדי שיהיה קצת יותר מעניין הדבקתי 2 פרחים אדומים וכפתור ירוק. השתמשתי בדבק e6000 שהוא מעולה בדיוק בשביל דברים כאלו. מכיוון שהדבק הזה, יחסית מתייבש בקלות, קניתי כמה דבקים קטנים במקום אחד גדול. אפשר למצוא כאלו בחנויות יצירה ובחנויות סידקית (אני יותר אוהבת אותם מאשר את ה"גוטרמן" הצהוב)

את המכנסיים תפרתי מבד ג'ינס אדום השתמשתי בסרגל הגזרות למכנסיים במידה 12-18  ללא שום שינוי למעט הורדת קו המותן ב4 ס"מ שאח"כ השתמשתי בהם לחגורה. הוספתי כיסים חיצוניים שעליהם הדבקתי כפתורים ופרחים שמתאימים לגוונים ולהדפסה.

את החגורה תפרתי בנפרד מהמכנסיים והשחלתי את הגומי בפנים כדי שבמידת הצורך, יהיה אפשר לפתוח את החגורה ולשנות את היקף הגומי בהתאם לגודל הרצוי.

 

 

 

 

גם הגיזרה של המכנסיים וגם הגזרה של החולצה הם גזרות בסיסיות שהעתקתי מסרגלי הגזרות בלי שום שינוי מה שקיצר את זמן העבודה, למעט בשרוולים שם ניסיתי לעשות משהו חדש (אז לקח לי קצת יותר זמן מבד"כ) אבל לדעתי, מכיוון שההדפס מספיק מיוחד, אפשר לתפור שרוול רגיל בכל אופן זה השרוול שעשיתי- עם כיווצים גם בראש השרוול וגם לאורך (בעזרת גומי שתפרתי מבפנים)

  

אפשר לאמר שההתפירה פה היא בדרגת קושי קלה מאוד ככה שבאמת כל אחת שיש לה קצת ידע בתפירה וגזרות טובות יכולה להצליח לעשות את זה. זה הרבה יותר כיף לתת משהו שעשינו בעצמינו וגם הרבה יותר מספק. לי בכל אופן בטוח מאשר לבשל או לאפות!

אשמח לשמוע מה אתן אוהבות לתת מתנות לחברות/שכנות שיולדות

ומקווה שהפוסט הזה נתן לכן עוד קצת השראה.

אז מאחלת לכן שבוע מוצלח
עם הרבה מתנות קטנות וטובות
באהבה רבקה

______________________________________________________________

אם עדיין לא שמעת על הקורסים שלנו ללימודי תפירה ועיצוב בגדים

אם את חולמת לדעת לתפור כל מה שרק תרצי, אני מזמינה אותך ללחוץ כאן

להשאיר פרטים, ונחזור אלייך בהקדם האפשרי.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן