fbpx
תפרו לי בגד עם כיסים…

תפרו לי בגד עם כיסים…

ביום חמישי האחרון הבן הגדול שלי לא הרגיש כ"כ טוב ונשאר איתי בבית. כשהוא ראה שאני תופרת בגדים לכבוד פסח הוא נורא ביקש שאתפור גם לו משהו בכיף למה לא? יש לי המון המון זמן- ערב פסח, נקיונות עניינים. אבל לא יכולתי לעמוד בפניו ובאמת זה לא בסדר שאני תמיד מקפחת אותו. אז הוא בחר בד "בצבע של חיילים" וביקש מכנסיים שיהיו קצרות- כנראה שגם עליו השפיע השרב שתפס אותנו באותו יום.

והנה טיפ- כשאתם כבר משקיעות ובונות גזרה תכתבו עליה כמה שיותר פרטים- ככה תוכלו לשמור אותה ולהשתמש בה פעם הבאה. על הייתרון העצום שבשרטוט גזרה כבר דיברתי בעבר אז רק בקצרה- זה יכול לעזור לכם לזהות את הטעויות, ממה הן נבעו וכמובן את היכולת להגיע לתוצאות הרבה יותר יפות ומוצלחות. גזרתי בד דגמ"ח שזה למעשה בד כותנה עבה, הוספתי 2 כיסים אפילו בלי גימורים רק בשביל שיהיה איפה לשים את הידיים, והוא גם הציב לי אולטימטום כן? אם אין כיסים הוא לא לובש.

את התפרים הדגשתי בתפר כפול- כי לדעתי זה מה שעושה את הבגד ובמקרה שלנו את המכנסיים. אפשר להשתמש במחט כפולה- אני פחות ממליצה היא יקרה ונשברת בקלות. והנה לנו מכנסיים וילד מפסוט.

שרטטתי גזרה של מכנס קצר ורשמתי את כל הפרטים האפשריים

המכנסיים ללא גימורים

הנה המכנסיים גמורות- 

אפשר לראות שהכיסים הם ללא גימורים אבל זה מוסיף לשיק. 

פה הוא הסכים להצטלם תמונה אחת. לא בפוזה הכי מחמיאה אבל אפשר אכשהו לראות את המכנסיים.

מכיוון שהיייתי גאה בעצמי על המהירות החלטתי ללכת על זוג נוסף הפעם מג'ינס. אבל זה כבר היה ביום ראשון וביום ראשון היה קר- אז הלכנו על מכנס ארוך. אבל- השתמשתי באותה הגזרה! פשוט הארכתי אותה. מכיוון שהיייתה לי גזרה מוכנה וידעתי שהיא טובה ומוצלחת זה חסך לי את כל הזמן של שרטוט מחדש.

פה החלטתי להוסיף רוכסן קדמי וכפתור- ערב פסח יש הרבה זמן לא? האמת שכשיודעים לעשות את זה זה לא מאוד מסובך וזה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה. וזהו עכשיו יש לי 2 מכנסיים חדשים וילד מפסוט שכבר לא מרגיש מקופח. אותה הגזרה בדיוק רק בווראיציה ארוכה

 

מכנסיים עם כפתור ורוכסן ותפרים מודגשים. 

ואפשר לראות את הרוכסן פתוח.

זוכרים את החנות של הג'ינסים מהפוסט הקודם? אז הבד הוא משם ואני ממש אוהבת אותו, יש לו מרקם נעים ונוח. וכ"כ התלהבתי ממנו שהייתי חייבת עוד חצאית אחת מהירה החלק עליון גזרה של A והחלק התחתון מלבן ישר עם כיווצים

אז אם יש לכם בנים/אחים/גברים באיזור שמרגישים קיפוח תפרגנו להם באיזה מכנס ותנו להם להרגיש טוב עם עצמם.

רק טוב
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן