fbpx
כל אחת יכולה להראות כמו נסיכה

כל אחת יכולה להראות כמו נסיכה

בואו נודה על האמת שהחורף הזה הוא עוד לא ממש חורף. יום אחד הכל קודר וקר ומה שמתחשק זה ללבוש מעילים סוודרים וחצאיות צמר. וביום שאחרי נראה כאילו הקיץ חזר ומה שצריך זה איזו שמלת ויסקוזה קלילה ונעימה.

לפני כמה שבועות יצא לי להכיר את אפרת. אפרת היא סטייליסטית צעירה ומוכשרת ויש לה בלוג משל עצמה. לא מזמן דיברנו ואמרתי לאפרת- אולי תעזרי לנו קצת עם סטיילינג לחורף למרות שהוא לא ממש מגיע כדאי להתחיל להתכונן. כל הבדים העבים והסוודרים האלו לא תמיד מחמיאים ובטוח יש דרך גם ללבוש אותם וגם להראות טוב.

כנראה שדיברנו ביום שימשי כי היא החליטה שבגלל שהחורף עוד לא באמת כאן חבל לבזבז על זה את הזמן ועדיף להתעסק עם דברים רלוונטיים יותר.

אז מה נחשב רלוונטי אצל סטייליסטית אם לא בגדי חורף? היא החליטה שמכיוון שלכל אחת יש חלום כמוס להראות כמו נסיכה  ומכיוון שבשגרה הארוכה הזו, עד פורים לפחות, יש מידי פעם אירועים זו ההזדמנות לתת קצת השראה למראה הנסיכתי הרומנטי

אז אני לא אתווכח עם סטייליסטית אני רק אסביר לכן בסוף איך אתן יכולות לתפור את השמלה המדהימה הזו לגמרי לבד.

 

אז הנה הטיפים של אפרת- 

ברור שמי שרוצה להראות כמו נסיכה צריכה להתלבש בסגנון מאוד קלאסי ונקי עם קויים וצבעים נקיים.  קוד הלבוש (המושפע מהתרבות והאקלים) מאפשר לנו לשמור על מראה קלאסי בסיסי כאשר אנו מתלבשות ביום-יום אבל המראה הקלאסי המושקע יותר, שמור אצלנו לאירועים מיוחדים.

מנעד האפשרויות בסגנון הקלאסי מתחיל ממראה כללי מוקפד והדוק. לרוב, האפשרות הזו תכלול חולצה מחויטת וחצאית בגזרת עפרון. באירועים רשמיים יותר, יתווסף אליהם בלייזר / ג'קט תואם. באופן הזה, בהתאם לכל אירוע, ניתן לקחת צעד-אחד-קדימה את סגנון הלבוש הרצוי. ניתן לקחת כל סגנון לבוש (קלאסי, מודרני, יצירתי, אורבני וכו') להוסיף לו טאצ' אישי וליצור את המראה הייחודי שלך. (ובשביל זה אנחנו לומדות לתפור את הבגדים שלנו לבד- הלא כן?)

הנה 3 כללים ליצירת מראה קלאסי:

1. בחרי בגד פשוט (במובן הטוב של המילה) אך איכותי מאוד, כזה שלא נס לחו ומכיוון שהוא לא "הצעקה האחרונה באופנה" הוא לא משתנה ומתאים לכל תקופה.   
2. הימנעי מטקסטורות שונות או צבעים רבים. הסגנון שומר על איפוק וסולידריות. שילובי בדים לדוג' לא מתאימים לסגנון הקלאסי.
3. כדי לא ליפול למלכודת השעמום, שדרגי את הסגנון הנבחר (קלאסי, במקרה הזה) עם אמירה אישית מסגנון לבוש אחר, אני בחרתי בנגיעה מודרנית. 

התוספת שתופסת

החליטי על אביזר דומיננטי אחד שייקח את הפוקוס והתאימי לו אביזרים נוספים לא בולטים במיוחד להשלמת המראה: אם את חובשת כיסוי ראש (חלקי / מלא) יש לך הזדמנות לתת טוויסט למראה ע"י כובע בעל אמירה אופנתית.  יחד עם זאת, מומלץ  להוסיף תכשיטים עדינים ולא דומיננטיים.

אם את לא חובשת כיסוי ראש  אפשר להחליט על תסרוקת מעניינת לעיצוב השיער, סיכת ראש או סרט קטיפה מיוחד גם הם כמובן עדינים. בכל מקרה, כדאי שגם התוספת שבחרת תהיה בצבע אחיד כדי לשמור על סגנון הקלאסי.  

כשאני קוראת את מה שאפרת כתבה זה פתאום נראה לי כ"כ פשוט להתלבש יפה ועם סטייל. ואני באופן אישי מאוד מתחברת לסגנון הזה. אני אוהבת שמלות ארוכות כי הן נותנות מראה מאוד אצילי. הצבע הכחול מאוד גם הוא אופנתי עכשיו והשילוב הזה של כחול וזהב הוא מושלם ביותר. ומודה שהתמונות שאפרת שלחה לי נתנו לי השראה לתפור לעצמי משהו דומה אבל זה כבר יהיה בפוסט אחר.

טוב, ועכשיו לפרקטיקה. איך תופרים את השמלה המיוחדת הזו? הבדים המתאימים ביותר הם או סאטן סילקי או קרפ לייקרה (האופציה המועדפת בעיני) שהיתרון בהם שהם יחסית אטומים. גם שיפון יכול להתאים אבל הוא שקוף ומחייב בטנה. ממליצה לכן לקנות את הבדים אצל זכריה הרצל בנחלת בנימין תוכלו למצוא שם מבחר גדול של צבעים וסוגים במחירים מעולים.. למידה ממוצעת יש צורך ב3 מטר בד (מחיר ממוצע לבדים כאלו הוא 30 ש"ח למטר) הגזרה מורכבת משני חלקים וחגורה. חלק עליון בגזרה בסיסית עם כפתרה, שרוול שבחלקו התחתון כיווצים ומנג'ט. החלק התחתון של השמלה האו קפלים ללא גזרה או כיווצים למי שאין לה סבלנות להשקיע בכפלים. כדי שהלולאות יצאו יפות מומלץ מאוד להכניס פליזלין ומי שמתעצלת או סתם לא בא לה לתפור לולאות יכולה לעשות דמוי כפתרה ולתפור עליה את הכפתורים. את החגורה תופרים מרצועה ישרה וארוכה כמובן מקופלת לשתיים. התפירה של שמלה כזו היא לא קשה אבל היא דורשת קצת זמן בגלל הקפלים והכמות הגדולה של הבד.

ותראו איזה יפה זה השילוב של הכחול עם הזהב

כמו שהקדמתי ואמרתי אפרת כהן היא סטייליסטית אישית ובעלת הבלוג דוכסית ויש לה טאצ' מיוחד במינו ואם סטיילינג זה משהו שמעניין אתכן אז

א'- שווה לעקוב אחריה בבלוג שלה לחצי כאן!
וב'- היא מחלקת לגמרי במתנה גלויות השראה וסטיילינג שאפשר לקבל אותן בלחיצה על כאן! וזו בהחלט מתנה שווה ביותר.

וכמובן שתור בגדי החורף יגיע גם הוא. אל חשש. פשוט תעקבו אחרינו כדי לא לפספס…

מאחלת לכן שבוע חדש קסום ושקט במיוחד.

רק טוב

רבקה 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן