fbpx
לשטוף כלים בסטייל

לשטוף כלים בסטייל

כל פעם אחרי שאני מפרסמת הדרכה או בלוג אני מקבלת הרבה פניות בבקשה לתת גם הדרכות קלות ופשוטות יותר לטובת אלו שבשלבים ראשוניים של התפירה. אז הסינר הזה הוא באמת אחד הדברים היותר פשוטים וקלים וגם מי שממש ממש מתחילה או שאף פעם לא תפרה, תוכל לעשות את זה. והאמת? אפילו לא חייבים לתפור  כי מה שמגניב בסינר הזה שהוא עשוי משעוונית לשולחן. וזו מתנה מהממת אם יש מישהי שבא לכם לפנק

8 שנים שאני מפזרת הבטחות שיהיה לנו בבית סינר לשטיפת כלים. האמת שבתור ילדה אני לא זוכרת את אמא שלי משתמשת בזה אז אולי לכן אף פעם לא באמת הרגשתי את הצורך אבל עם השנים שמתי לב שבהרבה מאוד בגדים נהיה לי מין פס דהוי באזור הבטן והחלטתי שחבל לי על הבגדים אחרי שאני משקיעה כ"כ הרבה בלתפור אותם. מצד שני רב הסינרים הם מבד וזה נהיה קצת מגעיל מכל המים והריחות והבישולים שיש במטבח ואולי זה מה שמנע אותי מלעשות את זה עד היום.

לפני חודשיים בערך הלכתי לקנות איזה משהו בחנות כל בית ופתאום ראיתי את השעווניות היפות האלו פתאום זה הבריק לי שהכי חכם זה להשתמש בזה. קל לנקות את זה, זה לא סופג ריחות ובטח לא מים. לא בטוחה שאני היחידה שעלתה על הרעיון הזה- אבל בנתיים עוד לא ראיתי שמוכרים את זה בחנויות.  אבל זה לא משנה כי אנחנו יכולים לתפור את זה לבד!!

זה זול מאוד- אני קניתי ב15 ש"ח למטר וזה מספיק ל2 סינרים ואפילו לא חייבים לעשות גימורים למי שמתעצלת כי זה לא נפרם. אם כבר, אז כבר הכנתי שניים- לפחות נוכל לשטוף כלים ביחד- זה הרבה יותר כיף!

לא מבינה איך עד היום לא היה לי אחד כזה. לא אכפת לי איזה בגדים אני לובשת, הם לא מתלכלכים אם עד היום לא היה לכן סינר כזה לשטיפת כלים אתם פשוט חייבות את זה לעצמכן!

הבת שלי כ"כ התלהבה וביקשה שאכין לה גם אחד תמורת הבטחה לעזור לי בשטיפת כלים (היא עמדה בהבטחתה- פעם אחת הספיקה לה בהחלט) אז הנה גם אחד בדוג משמחת לילדים.

אז איך מכינים? משרטטים 2 מלבנים אחד על השני (מצורף השרטוט עם המידות שאני השתמשתי בהן) אחרי שיש לנו את השרטוט הבסיסי מעגלים את הצדדים מפינת המלבן העליון לפינה העליונה של המלבן התחתון. לנשים מלאות מאוד אני ממליצה להגדיל את המידות.

המידות:  המלבן העליון 22/30, המלבן התחתון 55-60/50

.

אחרי שגזרנו את הסינר עצמו צריך לתפור סרט לקשירה. פעם אחת השתמשתי בסרט אלכסון ופעם אחת בגומי צבעוני. זו בעצם חתיכה אחת של סרט שתפורה אל הסינר ויוצרת גם את האפשרות לקשירה מאחור וגם את הסרט שמתלבש על הצוואר. אם החלטתם לא לתפור- אפשר להדביק את הסרט אל הסינר. האורך של הסרט שאני השתמשתי בו- 3 מטר (לנשים) כמובן אפשר לבחור כל סרט אחר שמתאים לכן. היתרון בסרט אלכסון ובגומי שהם מתגמשים גם בווים העגולים.

רק שימו לב שאם בחרתם כן לתפור מכפלות  כדאי לעשות את זה לפני שתופרים את הסרט. לילדים המידות קצת שונות- המלבן העליון- 16/18 , המלבן התחתון- 32/35 

והנה תמונה שהבן שלי צילם אותי ממש אתמול לא התמונה הכי מוצלחת אבל הוכחה למושלמות של הדבר הזה-

ועכשיו אשמח לדעת מה דעתכם  ואת מי אתם הולכים לשדרג.

שיהיה בהצלחה וסופ"ש רגוע ומלא שקט.
רבקה

 
4 תגובות
  1. גאולה

    מצחיק להגיב אחרי כ"כ הרבה זמן, אבל סוף סוף חושבת לבצע את הרעיון המעולה הזה..
    אפשר לתפור על השעוונית במחט רגילה?

    • רבקה קליין

      זה כל הכיף באתר. שאפשר תמיד להיכנס ללמוד וגם להגיב.
      ולשאלתך- כן. רק חשוב לשים לב שהמחט בעובי מתאים כדי שלא תשבר אחרי שניה

  2. אמונה

    מהמם!! רוצה לעשות את זה 🙂
    זו שעוונית עבה?
    כי קניתי שעוונית והיא פתאום מרגישה לי דקה מדי בשביל סינר.. משנה העובי?

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן