fbpx
סיור בדים מצולם

סיור בדים מצולם

כל תופרת שמכבדת את עצמה חייבת לבקר בנחלת בנימין לפחות פעם אחת בחייה עושר הבדים הצבעים התחושות זה משהו שחייבים לחוות. הרבה שואלות אותי איך להגיע לאיפה כדאי ללכת ואצל מי הכי משתלם לקנות וכמובן לא פחות חשוב מכך – נעים. אז השבוע הזדמן לי להיות שם וניצלתי את ההזדמנות החלטתי להכין מדריך לטובת כל אלו שנורא רוצות לבקר שם וקצת חוששות מהפעם הראשונה כמובן שיש הרבה מאוד חנויות אבל אני הבאתי לכם את אלו שאני הכי אוהבת לקנות אצלם ושהפרמטרים הבאים מתאימים להם-

א. מוכרים נחמדים וסימפטים

ב. סחורה איכותית

ג. חווית קניה נעימה

ד. מחירים סבירים יחסית לסחורה

ה. הכי חשוב- בדים שימושיים

אז נתחיל?

דבר ראשון נצטרך להגיע. מי שמגיעה עם אוטובוס או רכבת, מומלץ לרדת בתחנה המרכזית/רכבת מרכז ולקחת אוטובוס קו 4 או 16 שמגיעים לרחוב אלנבי. תבקשו לרדת בשוק הכרמל. מי שמגיע באוטו- ברחוב גרוזנברג שהוא רחוב שחותך את נחלת בנימין בדיוק בקו בין המדרחוב לחניות הסיטונאיות, יש 3 חניונים שמבחינת מחירים הם די נוחים. בחניון גרוזנברג (שהוא היקר בין השלושה) יש תמיד מקום אז אם אתן לא בטוחות אם יהיה או לא יהיה לכן איפה לחנות תכנסו לשם. מראש עדיף לא לבנות על חניה ברחוב כי זה משהו כמעט בלתי אפשרי אלא אם כן השעה 2 לפנות בוקר.

הסיור שלנו מתחיל בנחלת בנימין פינת גרוזנברג. 2 התמונות האלו צולמו מאותה נקודה. בתמונה השמאלית הרחוב שמציץ מימין זהו רחוב גרוזנברג. זה ייתן לכם ציון דרך האם אתם במקום הנכון

 

1. וילונות צדי טקס- נחלת בנימין 25

חנות נחמדה עם המון בדים שמתאימים לוילונות מוטות רינגים וכל הציוד שצריך בשביל וילונות.

2. יצחק קהירי- עבר לרחוב רמב"ם (3 בניינים מרחוב אלנבי)

בעיקר בדי כותנה מודפסים שמתאימים מאוד למטפחות יש לו גם הרבה בדים רקומים בגווני לבן ושמנת. כמעט כל הבדים שם עולים 15 ₪ אבל- הוא מביא סטוקים כך שיכול להיות שהיום תקנו אבל עוד יומיים כבר לא יהיה את אותו הבד

3. זכריה הרצל- נחלת בנימין 19, צד ימין (לבאים מגרוזנברג)

פה תוכלו למצוא את אחד מבעלי החנויות הכי סימפטיים וביחד עם המוכרת שלו זה ממש כיף לקנות שם. תוכלו למצוא שם לייקרה, טריקו לייקרה, שיפון, שיפון לייקרה, סאטנים, טולים, ברלינגטון, תחרות, ניאון, כותנות חלקות, משי פראי, קרושה ועוד הרבה בדים מיוחדים וכמעט כל בד שיש להם מגיע בלמעלה מ-50 גוונים. יתרון נוסף   שתמיד יש את הבדים במלאי. אם לקחתן בד לדוג' בפעם הבאה שתגיעו רוב הסיכויים שעדיין תוכלו למצוא את אותו הבד. והכי חשוב- החנות מסודרת בצורה שאפשר לראות את כל הבדים ולא מלא גלילים שזרוקים אחד על השני בערבוב ובלאגן.

שמחה והרצל- אדיבים נחמדים ויודעים לתת שירות

תחרות וסאטנים

שיפון לייקרה בכל הגוונים שאפשר לדמיין- וזה רק רבע מהמבחר

4. דיזיינרס בדים למעצבים- מוהליבר 49 (צד שמאל לבאים מכיוון גרוזנברג)

חנות קטנה וחמודה שחייבים לבקר בה היא נמצאת על התפר בין מוהליבר לנחלת בנימין תוכלו למצוא שם עשרות דוג' של בדי כונה מודפסים בהמון גוונים. הבדים מקופלים ומסודרים על מדפים ומזכירים ארון מצעים. אמיר וערן, בעלי החנות, מייבאים ובוחרים את הבדים בעצמם. כל שבוע הם מורידים סחורה חדשה מהמחסן ככה שתמיד יש משהו חדש לראות. לאחרונה הם גם הורידו את המחיר מאוד כך שאפשר למצוא בדים ב18-22 ₪ למטר. הבדים מסודרים לפי גוונים שהם סוג של המלצה לשילובים בינהם. בקיצור שווה ביקור בהחלט!!

 

5. קאירי נחלת בנימין  14 (צד שמאל לבאים מגרוזנברג)

חנות שנחשבת לחנות עודפים. בזמן האחרון היא יותר מסודרת והקנייה בה נעימה יותר. גם אם לא הכי מסודר שווה בכל זאת להכנס כי ישם בדים באיכות טובה ובמחירים נמוכים. בד"כ בין 10-15 ₪. הדבר הכי טוב שיש שם לטעמי זה מלאי הג'ינסים שם. המון המון סוגים וגוונים במחיר הכי נמוך למטר ג'ינס.

החנות ביום מסודר במיוחד. מצד ימין אפשר לראות את "דנדו"

6. דנדו נחלת בנימין 14 (צד שמאל לבאים מכיוון גרוזנברג)

חנות מדהימה עם בדים מיוחדים – מתאימה לעיצוב הבית האמת שאני כמעט ולא קונה שם כי הבדים נורא יקרים אבל- שווה להציץ ולשטוף את העיניים סתם בשביל החוויה. זה הפייסבוק שלהם- http://www.facebook.com/dando.tlv/photos_stream

7. יעקב סידקית השומר פינת נחלת בנימין

באמצע המדרחוב יש פניה שמאלה לרחוב השומר. שווה לפנות ולראות מה יש לרחוב להציע. החנות השניה זוהי חנות סדקית. תוכלו למצוא שם רוכסנים סיכות תחרות חוטים וכל מה שקשור בסדקית לתפירה.

החנות הבאה בתור זה אחת משלוש החנויות של קאשי- שבהמשך יהיה פירוט אבל זה חנות שחובה להכנס אליה בסוף הרחוב ממש צמוד לשוק הכרמל יש חנות אמנם קטנה מאוד אבל אי אפשר לבקר בנחלת בנימין בלי לתת קפיצה לדנון

7. דנון סידקית- השומר 2- החנות הכי צמודה לשוק הכרמל

בעל החנות הוא יוסי דנון איש מבוגר וחביב ביותר- לא בטוח שתראו אותו כי רוב הזמן הוא למעלה במחסן. בחנות עצמה נמצאים בד"כ אריאלה והחתן של יוסי (שאני לא זוכרת את שמו) אם הגעתם ביום נעים הם יסבירו לכם פנים. בחנות תוכלו למצוא את כל מוצרי הסדקית הרגילים אבל מה שמייחד את החנות זה התחרות והכפתורים. כמויות עצומות שאי אפשר להתמודד איתן בכל הצורות והצבעים והגדלים. וזה עוד כלום אם תבקשו לעלות למחסן תחשפו לקירות שלמים מלאים בתחרות מיוחדות ויפות. צילמתי לכם רק טיפה מהים הגדול.

 

 

 

8. קאשי טקסטיל- נחלת בנימין 8 (צד שמאל לבאים מגרוזנברג)

לקשי יש היום 3 חנויות בנחלה בכולם יש כמעט את אותם בדים אבל החנות שהכי כדאי להכנס אליה נמצאת במספר 8 החנות ממוקמת במבנה לשימור עם רצפה מקורית וחלונות גדולים ומיוחדים שנותנים לה אווירה ייחודית. גם שם תוכלו למצוא מוכירם אדיבים שיסייעו לכם למצוא את הבד שאתם הכי רוצים המחירים שם מעולים והסחורה באיכות סוג א תוכלו למצוא שם כותנות מודפסות/חלקות, פשתנים, לייקרה, ג'רסי, טריקו, אורגנזה ג'יסים קורדרוי דגמח"ים ועוד הרבה יותר מזה. הם גם תמיד עושים הנחות אם מבקשים יפה. גם שם יש סחורה בסיטונאות כך שתמיד תוכלו לחזור ולקנות עוד מאותו הבד והחנות מסודרת מרווחת ונקייה כך שנעים לקנות שם.

 

כמובן שיש עוד המון חנויות עם בדים טובים יותר ופחות אך אני בחרתי להמליץ לכם על חנויות שאני קונה בהם ושחווית הקניה היא נעימה גם הרבה אחרי שחוזרים הביתה כי תסכימו איתי שלקנות בד ולגלות בבית שכמעט בלתי אפשרי להשתמש בו- זה די מבאס.

הייתי יכולה לתת סקירה על כל שאר החנויות אבל רוב החנויות במדרחוב אלו חנויות שמשתנות לעיתים קרובות מחזה כמו בתמונה הזאת למשל, הוא נפוץ ביותר.

החנויות שאני המלצתי עליהם קיימות שם כבר שנים וכנראה שכך זה יימשך. אז אם יש לכם זמן וגם אם לא, שווה ביותר להגיע לשטוף את העיניים במלאי הבדים. היתרון של נחלת בנימין על פני כל מקום אחר שיש שם שפע בלתי נגמר ומבחר גדול מאוד גם בסוגי הבדים וגם במחירים. מי שהורידה את הספר שכתבתי וגם קראה אותו בטח שמה לב שאני ממליצה להצטייד במגבון וסיכה כשהולכים לקנות בדים. אז תזכרו להביא- זה ישמש אתכם בהחלט.

בהצלחה בטיול הבא שלכם בנחלת בנימין

רבקה

4 תגובות
  1. נאוה לוי

    אני הכי אוהבת את שני, יחס טוב, מבחר גדול. תמיד נעים אצלה. אני מתחילה כל קנייה אצלה

  2. רחל רדליך

    תודה לך רבקה על המידע המועיל. יום אחד עוד אמצע זמן להתפנות לתפירה ולהינות מהחומרים שאת שולחת.

  3. שירה

    הקישור לא עובד
    זה עדיין קיים?

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן