fbpx
על שמלות, קיץ ומה שבינהם

על שמלות, קיץ ומה שבינהם

אני אוהבת את הקיץ. טוב, אם היה אפשר הייתי מעדיפה שתמיד יהיה אביב כי הזיעה והמחנק בעיצומה של התקופה החמה לא באמת עושים לי את זה, אבל יש דבר אחד שבשבילו שווה שיגיע הקיץ וזה השמלות!

סוף סוף אפשר ללבוש בדים קלים ואווריריים כמו כותנה וויסקוזה באלף צבעים ודוגמאות. וכל הכיף בשמלה, שפשוט לובשים אותה. לא צריך התאמות ולא שילובים בין החולצה לחצאית לעליונית לסוודר לתחתית ואם ממש משקיעים (ותופרים לבד) אפשר לוותר על כמה שכבות בדרך.

כשאני חושבת על שמלות לילדות אני ישר מדמיינת שרוולים נפוחים 

 

חגורות יפות בדיוק במותן

כאלו שנקשרות עם פפיון גדול מאחורה

כיווצים 

ודנטלים רומנטיים

 

 

כשאני חושבת על שמלות לנשים כאלו שבאמת נראות טוב הן תמיד יהיה גזרות מחוייטות, כאלו  שמדגישות את הטליה שמלות מבדי אריג עם הדפסים יפים ועדינים

צווארון

קפלים

וכפתורים מיוחדים 

בקיצור שמלות מהסוג שלא משנה מה תהיה האופנה הן תמיד יהיו יפות ומחמיאות

 

לכבוד הקיץ החלטתי לצלם סדנה חדשה- סדנת שמלות קיץ. אני מאוד אוהבת שמלות ובמיוחד בקיץ. כשאני רוצה להרגיש חופשיה ומאווררת אין כמו שמלה מבד טבעי ונעים זה גם הרבה יותר כיף ללבוש שכבה אחת וזהו לא צריך להתחיל עם התאמות ותחתיות וסיבוכים כאלו ואחרים. בגד אחד ואנחנו מוכנים.

אז מה זה בעצם הסדנה הזו? זו סדנה שתימשך לכל אורך הקיץ. כן כן, מי שתרשם לסדנה הזו תקבל כל שבוע הדרכה מלאה ומקיפה. כל פעם לשמלה אחרת ובכל הדרכה יהיו טכניקות חדשות וכלים נוספים שיעזרו לכן לתפור בגדים מהממים ומחמיאים. סה"כ 12 הדרכות שישלחו לכן אחת לשבוע. ולא רק זה- תוכלו להתייעץ איתי על כל שמלה שתרצו לתפור גם אם היא לא נמצאת בסדנה.

מה יהיה בסדנה? שמלות!! שמלות לנשים ושמלות לילדות שמלות מחויטות ושמלות נשפכות שמלות ליום יום לאירועים ובעיקר שמלות שעושות כיף להתלבש. והרבה הרבה טכניקות כלים ושדרוגים!!

ההדרכה הראשונה בסדנה היא לשמלה קלאסית לילדות עם תיפורי רקמה מודגשים וההדרכה השניה- שמלה מושלמת שמחמיאה לכל אישה עם צווארון קפל בגב וכפתורי וינטאג' מקסימים

 

ואלו רק ההדרכות הראשונות כי יש עוד 10 הדרכות מלאות ושוות!!

אז איך מצטרפים? לוחצים כאן על הקישור, נרשמים ומצטרפים
ההדרכה הראשונה מחכה לכן כבר בסדנה. וגם אני מחכה לכן שם כדי לעזור לכן לתפור שמלות מושלמות!

שימו לב- הסדנה הזו מתאימה למי שכבר יודעת לתפור ויודעת להוציא גזרות בסיסיות של חלק עליון

ומה אם את לא יודעת לתפור? בשביל זה יש לך את הקורס המקיף שלנו שהוא הקורס הטוב ביותר ללימוד תפירה כזה שנותן לך את כל הכלים כדי להצליח לתפור לעצמך בגדים יםים מחמיאים וכאלו בדיוק כמו שאת אוהבת. איך מצטרפים לקורס המקיף? לוחצים כאן

שיהיה שבוע מקסים ומלא שמלות יפות
רבקה 

________________________________________________

כאן אפשר לקרוא פרטים נוספים ולהצטרף לסדנת שמלות קיץ

וכאן אפשר להצטרף לקורס המקיף והטוב ביותר ללימוד תפירה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן