fbpx
פטנט מושלם להנקה מושלמת

פטנט מושלם להנקה מושלמת

הפעם זה יהיה קצת שונה. זה לא באמת שונה- זה עדיין תפירה וכל הבלאגן אבל זה לא הדרכה לבגדים אלא משהו אחר- שיכול להיות רלוונטי עבור הרבה מכן.

ולפני שנעבור להדרכה המופלאה והפשוטה ביותר ברכותי לזוכה בתחרות– אלומה משולמי מאיתמר שזכתה בקורס המלאשאפו על הרצינות וההתמדה.

ולעניינו- סיפורנו מתחיל לפני 4 שנים  הייתי בשלבי סיום של ההריון השלישיוידעתי שאני חייבת למצוא פתרון להנקה- וכמה שיותר מהר. נמאס לי שבארוחות משפחתיות או ביציאה מהבית אני צריכה תמיד לתכנן את צעדיי ובעיקר את שעת ההנקה, ונמאס מכל השמיכות שתמיד נופלות ומחניקות ומסרבלות את כל העסקחוץ מזה שאין סיבה שאם יש לי תינוק יונק אני לא אוכל להסתובב בחוץ, או שחצי מסעודת שבת אני יצטרך לבלות בחדר- כי יש אורחים ובדיוק הקטנצ'יק החליט לדרוש את שלו (אם כי במקרה שלנו זאת הייתה היאובטח ובטח שאין מצב שאני אקנה סינר הנקה- אני תופרתאני לא משלמת כסף על דברים שאני יכולה לעשות לבד (או לפחות חושבת שאני יכולה)

ואלו היו הדרישות שלי מהסינר– 

1. שיאפשר לי צניעות ואינטימיות במרחב הציבורי- כולל הכל- קדימה אחורה למעלה למטה
2. שיהיה נח גם לתינוקות גדולים או כאלו שזזים מושכים ודוחפים בזמן שהם אוכלים
3. שיהיה נח לקיפול וטלטול ממקום למקום
4. שיאפשר לי להחזיק את התינוק בנוחות בלי להתעסק עם שמיכות שמחליקות ונופלות
5. שיתן לי אפשרות לקשר עין עם התינוק באופן נח וחופשי
6. שיתאים גם לתינוקות קטנים וגם לאלו שחושבים שהם יכולים לינוק עד סוף העולם
7. כמובן שיהיה נח ללבוש ולהסיר בטח כשאני בחוץ
8. ושלא יקראו לו סינר!

אז מה עושים? בשיטוט מהיא באינטרנט לא מצאתי משהו שיענה על הדרישות האלו. מכיוון שההתעסקות היומיומית שלי היא עם בגדים- הראש שלי עובד בכיוון הזה  וישר קפץ לי לראש גזרת הקלוש שאני כ"כ אוהבת. החלטתי שזה הפתרון היעיל- פתרון שלא אכזב אף לא לרגע ושרת אותי בנאמנות עם 2 ילדים לבנתיים.

הייתה תקופה שגם מכרתי כיסויי הנקה כאלו ואפילו לא מעט- קרוב ל350 יחידות, מה שהוכיח שאכן זה מוצר טוב. היום אין לי זמן להתעסק עם דברים כאלו, אבל להסביר לכן איך תוכלו לעשות את זה לבד- זה כבר יותר אפשרי.

ואיך כל זה קשור דווקא עכשיו? כי גיסתי ילדה לאחרונה וביקשה מתנה כיסוי כזה. אז אתם יכולות לראות אותה מדגמנת אותו בזמן אמת. בעזרת הפתח היא יכולה ליצור קשר עין עם התינוק ויש אפילו כיס בשביל מוצץ וכו'

 

אז איך תכלס עושים את זה? מומלץ לבחור בד אוורירי ונושם- בד כונתה הוא האופציה הטובה ביותר. לבד ברוחב מטר יש לקנות בערך 2 מטר בד. לבד ברוחב מטר וחצי מספיק לקנות 1.5 מטר בד.

נגזור 2 חלקים של גזרת קלוש- בפוסט הזה תוכלו לראות הדרכה איך לעשות את זה ונחבר את 2 החלקים זה לזה רק בצדדים.

בחלק העליון ובחלק התחתון נחבר סרט אלכסון. אפשר לוותר על זה- אבל זה מה שנותן את היופי- תבחרו סרט בצבע משלים לבד. כאן לדוג' יש פרחים שיש להם גוון בורדו אז בחרתי בסרט בורדו כדי להקפיץ אותם. את הסרט מקפלים לשניים ומכניסים את קצע הבד בתוך הקיפול של הסרט זה גם חוסך את הצורך בתפר אוברלוק או מכפלת. את התפר תעשו ממש בקצה אבל שימו לב שאתם תופרות את 2 הצדדים של הסרט.

גם הכיס הוא גם פשוט למדי- מלבן בגודל הרצוי שגם לו תפרתי סרט אלכסון מסביב ותפרתי אותו לכיסוי.

נכון שזה פשוט? אפילו לא צריך שיהיה מדוייק או מושלם. מי לא אוהבת דברים כאלו? וזה מעולה בתור מתנה ללידה, ברית או כל דבר אחר (כמעט)

אז בהצלחה לכל התופרות המניקות ההריוניות תודה לדוגמנית

וכמובן לכל מי שקוראת את הפוסטים שלי בנאמנות 

רבקה

2 תגובות
  1. רחלי

    מהממת!
    יש לך מושגמאיפה משיגים את החישוק ברזל ששמים בפנים כדי שיהיה אפשר להציץ בתינוק?

    • רבקה קליין

      האמת שאף פעם לא ניסיתי להשתמש בזה אז לא בדקתי דבר כזה. אני מניחה שאפשר למצוא בחנויות סידקית ברזלים שיכולים להתאים לזה. אפשר אולי עצמות או פלסטיקים של מחוך.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן