fbpx
3 חודשים עם הקסם הזה!

3 חודשים עם הקסם הזה!

הזמן עובר כשנהנים. אז אחרי 3 חודשים עם הקסם הזה כבר ממש דגדג לי באצבעות לתפור לו בגדים.זה נכון שאפשר למצוא היום הכל במחירים מעולים אבל ביננו זה לא העניין. האתגר והסיפוק מהתוצאות זה הכיף הגדול. כשאני יכולה ליצור בדיוק את מה שמתאים לי או לילדים שלי זה הייתרון המשמעותי ביכולת לתפור. 

האמת שעוד לפני הלידה רציתי לפתח סרגל חדש שיעזור לי לשרטט גזרות במידות הפיצקיות האלו בצורה קלה יותר. זה לא שעד היום לא תפרתי בגדי תינוקות. תפרתי. מכנס פה חולצה שם. מתנות לחברות שילדו או סתם כשהתחשק לי. אבל זה לא היה לגמרי מדוייק והרבה מניסוי ותהייה והעתקה מבגדים קיימים. ובעיקר אף פעם לא ידעתי איזו מידה באמת יצאה לי. NB או אולי בכלל 3-6?

רציתי שיהיה לי משהו פשוט יותר מסודר יותר ומדוייק יותר. משהו שיחסך לי זמן וחישובים. ואם יש לי סרגלים לנשים וילדים למה שלא יהיה גם לתינוקות?

 אבל עד שהפצפון הזה לא נולד לא היה לי טריגר מספיק חזק כדי לעשות את זה. והאמת גם לא היה לי דוגמן שאפשר לעשות עליו ניסויים… 

ואז הקטנצ'יק הגיע. וניסיתי ובדקתי וזה פשוט מדהים! זה מקצר כ"כ את התהליך של התפירה. עוד יותר אפילו מסרגלים של נשים. למה? כי לא באמת צריך פה את ההתאמות המדוייקות לגודל והמידה. הרי כל התינוקות מתי שהוא יהיו בכל גודל שהוא. 

אז לקחתי את המידות הבסיסיות של בגדי התינוקות הנמכרים בשוק ויצרתי סרגל שמכיל בתוכו את כל מה שצריך לתינוקות. גופיה וחולצה וגטקס ומכנסיים ובייבי גרו.

ואפשר לתפור את זה מבדי אריג ומבדי סריג ולשלב בינהם והכל הופך כ"כ פשוט. ותכל'ס, מבחינת התפירה אין שום הבדל אם זו גזרה של ילדים או של נשים או של תינוקות ההבדל היחיד הוא רק בגזרה. (רוצה לרכוש את הסרגל? לחצי כאן)

אז מה תפרנו פה? 2 חליפות לחג ועוד פיג'מה מתוקה בכיף שלנו. (אה ויש גם טוויסט קטן בהמשך…)

הסט הראשון הוא שילוב של אפור ולבן. חולצת כותנה עם חצי כפתרה וצווארון סיני. המכנס מבד בייבי דריל אפור עם גמוי כיס בגימור אפור כהה וכמובן שלא וויתרתי על שום פרט. קפל בגב ותפרים מודגשים ומכפלת כפולה בשרוול.

הסט השני זה חולצת פסים עם כפתורים לכל האורך וצווארון גברי ובנוסף מכנס כחול כהה עם כיסים מודגשים בתפר אוברלוק. את הסט הזה תפרתי קצת יותר גדול כדי שיספיק ליותר זמן. (אז בנתיים זה עוד קצת רחב…)

ולקינוח פיג'מה מתוקה בגזרה בסיסית ופשוטה עם הדפס מכוניות. בד סימפוניה רך ועבה יחסית ומכנסי פוטר דקיקות.

והנה הטוויסט- אחד הדברים שאני ממש לא אוהבת זה שהחולצה עולה וצריך כל הזמן לסדר. וזה לא משנה אם זה חורף או קיץ זה פשוט מציק ולא נראה טוב אז מה עושים? המשכתי את החולצה עם בד טריקו שהוספתי לו תיקתקים ממש כמו גופיה. ועם המכנסיים זו נראית חולצה רגילה לכל דבר. קשה למצוא כאלו בחנויות אבל כשאנחנו יודעות לתפור מה אכפת לנו מה יש או אין שם?

אין ספק שזה מתיש למדוד בגדים אבל מה לא עושים בשביל אמא?? ועוד סוד קטן- כל הבגדים תפורים משאריות בדים שנשארו מפרוייקטים קודמים אז זה אפילו לא עלה כסף וניצלנו לגמרי כל פיסת בד!

חשבתן שאני ישאיר אתכן לבד? אין מצב! מהיום גם אתן תוכלו לתפור בגדים מהממים לקטנטנים האלו בעזרת סרגל הגזרות לתינוקות

הסרגל מגיע במידות NB- 30 חודש ומאפשר להוציא גזרות לגטקס, גופיות עם תיקתקים, מכנסיים/טייצים, חולצות שמלות ועוד. הסרגל מגיע עם סרטוני הדרכה והסבר לשימוש נכון ומדוייק ומאפשר לכן לתפור כל בגד שתרצו בקלות ובמהירות. וכמו כל הסרגלים שלנו גם הוא מודפס על נייר כרומו עם למינציה לאחסון ושימוש קלים ונוחים.

בלחיצה כאן אפשר לקרוא פרטים נוספים על הסרגל ולרכוש אותו 

ועד אז שיהיה לכן סופ"ש מוצלח במיוחד
והכנות מוצלחות לפסח!
רבקה

 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן