fbpx
הנדנדה "החדשה" שלי…

הנדנדה "החדשה" שלי…

זה נכון שהחורף נגמר מזמן. אבל חלק מהנזקים שלו עדיין כאן. והנדנדה היפה שלי פשוט נהרסה מכל הגשם והרוחות. כל פעם, כשאני יוצאת לחצר, אני מסתכלת עליה ואומרת- אולי היום אני אחליף סוף סוף את הריפוד?

אבל זה עוד לא קרה וכל פעם דחיתי את זה מהסיבה הפשוטה- שזה המון עבודה. בערך כל שנתיים אני צריכה להחליף את הריפוד. יש בפנים ספוג די עבה והתפירה מאוד מורכבת.

אבל שבוע שעבר פתאום אמרתי לעצמי- למה בעצם חייבים ספוג? זה די נח גם בלעדיו. ופתאום זה כבר לא היה פרוייקט כ"כ רציני בשבילי.

תראו את המסכנה הזו. כל הספוג יצא והבד קרוע…

אחרי שהחלטתי שזה הפרוייקט שלי ואני לא עושה שום דבר אחר לפני שאני מסיימת אותו, הדבר ראשון היה- לבחור בדים. 

האמת שכבר בפסח הבנתי שאני צריכה לקנות בד מתאים וכל פעם דחיתי את זה כי פשוט לא היה לי זמן להתעסק בזה. החלטתי שאני נכנסת לסטודיו ולא משנה מה- אני מוצאת בד מתאים. וזה פשוט היה שם. לא ברור איך לא חשבתי על הבד הזה עד עכשיו. ויש לו צבע משגע!!

מכיוון שיושבים על הנדנדה די הרבה וזה משקל לא קטן (לפעמים אנחנו יושבים כל המשפחה יחד. כן מצטופפים…) חייבים לבחור בד מאוד חזק. הבד גם צריך להיות מספיק איכותי כדי להיות בשמש ובחוץ ולא להיהרס מהר מדי. ולכן  ההמלצה שלי- בדי ריפוד או בדי קנבס צפופים. וכמובן- 2 שכבות של בד. זה מתאים לנדנדות, לריפוד חוץ, ערסלים ולכל דבר שתרצו לתפור לבחוץ.

יש היום גם המון בדים שמיועדים לריהוט חוץ והם נגד מים ונשמרים טוב יותר גם בתנאי מזג אוויר השונים. אז שווה לחפש את הבדים האלו.

 

בחרתי בד ריפוד בצבע חרדל משגע ותוספת קטנה מבד קנבס עם הדפס.

ועכשיו? להתחיל לתפור.

אני תמיד קודם כל מתכננת את הגזרה, את המידות. בגדול פשוט העתקתי מהריפוד שכבר היה, אבל כן צריך לעשות את החישוב הנכון כדי שזה יתחבר טוב. וכמובן שככל שזה משהו מורכב יותר כדאי יותר להשקע בתכנון ובגזירה.

הבד בגוון חרדל לא הספיק לי ל2 השכבות ולכן נאלצתי לבחור בד אחר לחלק התחתון. מכיוון  שלא רואים אותו זה לא היה כ"כ נורא, אבל כן הייתי צריכה לחשב את התפירה נכון כדי שזה יראה טוב.

בפרוייקטים מהסוג הזה חייבים לשים לב שהתפרים חזקים מאוד. לכן אני בוחרת בחוט איכותי ועושה תפר יחסית צפוף. באופן עקרוני תדעו- ככל שהתפר צפוף יותר הוא חזק יותר ופחות יש סיכוי שיקרע. אבל בכל מקרה אני תמיד עושה תפר כפול, גם תפר של חיבור וגם תפר חיצוני שמחזיק את תפר החיבור. ככה אני מוודאת שיש פחות סיכוי שהתפר יקרע.

והשלב האחרון, שכבר לא קשור אלי, זה להחליף את הריפוד הישן. הייתי צריכה לחכות די הרבה זמן עד שזה קרה אבל זה היה שווה כי לכבוד שבת הייתה לי כמעט נדנדנה חדשה.

ומה הקטע המדהים? שקיבלתי את הנדנדה הזו מתנה ליומולדת 30 וביום שישי כשחגגתי שוב יומולדת (עברו כמה שנים….) זכיתי לחדש את הנדנה הזו.

וממבט-על מהחלון בחדר שלי.
משתלבת מושלם עם הנוף המדהים 🙂

והנה סרטון קצרצר של כל התהליך

ספרו לי בתגובות- מה אתן אומרות על השדרוג?

שבוע מעולה!
רבקה.

 

 

נ.ב.

שבוע שעבר שדרגתי משהו נוסף חוץ מהנדנדה וזה את- קורס המלתחה שלי. עכשיו במתכונת מקיפה יותר ועם הרבה יותר שיעורים וידע.

אם את חולמת לתפור לעצמך בגדים- זה הקורס שאת חייבת להצטרף אליו. קבוצה חדשה בליווי שלי נפתחת בקרוב ממש. וזה הזמן שלך לנצל את ההזדמנו

כל הפרטים בלחיצה כאן- https://shoham-fashion.com/meltacha/

 

 

 

8 תגובות
  1. טל

    מהמם,
    גם הנוף……

  2. מלי

    מקסים! עכשיו רק לצבוע מחדש את השלדה והיא תיראה 10

  3. פנינה

    נראה מהמם
    איזו מחט השתמשת לתפירה?

    • רבקה קליין

      אני תפרתי במכונה תעשייתית והשתמשתי במחט 80.
      במכונה ביתית אני ממליצה על מחט עבה יותר 90 או 100
      בהצלחה!

  4. שני

    יצא וואוו

השארת תגובה

לוגו RGB
בי"ס אינטרנטי ללימוד תפירה אונליין
052.8573472
[email protected]
בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן