fbpx
חולצה ב- 2 צבעים

חולצה ב- 2 צבעים

לא הייתי אומרת שזה הדבר שאני הכי אוהבת לתפור, כי באמת גזרות מורכבות ומאתגרות זה לגמרי דבר שעושה לי את זה. אבל אין ספק שבגדים קלים שאפשר להתחיל ולסיים מהר, בהחלט נמצאים בראש רשימת העדיפויות שלי. במיוחד בהתחשב בכך שהזמן הוא משהו מאוד חמקמק…

אז החולצה הזו היא בהחלט שילוב מושלם של כל מה שאפשר לבקש.

גזרה פשוטה, תפירה מהירה, בד נעים, עיצוב משגע וחיסכון משמעותי בבד ובכסף.

כן- החולצה הזו תפורה לגמרי משאריות בדים שסתם שכבו לי כאן וכמעט וכבר חשבתי לזרוק…

אז אחרי שתפרתי לעצמי כזו חולצה מגיע גם לילדים לא? ושנה חדשה זו לגמרי הזדמנות מתאימה!!

את החולצה תפרתי מבד סימפוניה נעים וקליל אבל לגמרי אפשר לבחור גם בד קרפ, ויסקוזה או כל בד אחר שאתן אוהבות. רק לא כדאי בד שהוא מדי יציב ועומד.

אפשר לשחק עם הגזרה פה ולעשות מלא סוגים של חיתוכים. אני הלכתי על הקלאסי סתם כי זה יותר מהר אבל אפשר לעשות פה באמת דוג' מקסימות ועיצובים מעניינים (צרפתי כמה דוג' למטה…)

למרות שזו גזרה ממש ממש פשוטה כן בחרתי לשרטט לזה גזרה בעיקר בגלל שמאוד חשוב לשים לב לצדדים. כשתופרים חולצה סימטרית פשוט מקפלים את הבד לשתיים ומניחים את הגזרה וזה מסתדר טוב. כשאני עושה כל צד מבד אחר אני חייבת לוודא שהחלקים יהיו בכיוונים הנכונים ושגם יתחברו בצדדים בצורה טובה.

לא נעים לגלות פתאום אחרי שגזרנו את הבד שקיבלנו 2 צדדים של ימין או שהגב והקדמי לא מתחברים טוב… אז זה יכול להוסיף עוד כמה דקות עבודה אבל זה בהחלט חוסך הרבה תסכול אח"כ.

לכן הדרך הטובה ביותר היא לשרטט גזרה ולרשום על כל חלק את הפרטים הרלוונטיים שיעזרו לנו לזכור ולשים לב איך להניח נכון את הגזרה על הבד כך שלא נטעה ונצליח בקלות להגיע לתוצאה הטובה ביותר!

אז מה יש לנו פה? 

2 סוגי בדים- כדאי לבחור בדים שהם במרקם דומה גם זה יותר נעים על הגוף וגם עומד טוב יותר.

3 חיתוכים לאורך ולרוחב וכיס מתוק שמקפיץ את הניגוד בין 2 הבדים.

בכלל בסוג כזה של עיצוב אני ממליצה לבחור ב2 בדים שיוצרים סוג של ניגודיות. כהה ובהיר, חלק ומודפס, שחור ולבן וכו' זה יוצר יותר עניין ונראה הרבה יותר יפה.

אז אם יש לכן שאריות בדים, קצת זמן וגזרה בסיסית במידה טובה זו הגזרה שהייתי ממליצה לכן לתפור השבוע. פשוט וקל ויפה כ"כ!

והנה עוד כמה דוג' חמודות שמצאתי בשיטוט מהיר באינטרנט. שאפשר לעשות משילובי בדים וכמובן גם לנצל בדים שכבר יש לכם. הכל עובד על אותו עקרון של חיתוך הגזרה לפי העיצוב הרצוי.

תראו כמה זה פשוט וכמה זה יפה. והכי כיף- שכ"כ קל לתפור את זה. זה לא מצריך חישובים מסובכים או גזרות מורכבות. וגם מי שיחסית מתחילה בתפירה תוכל להגיע לתוצר מדהים!!

לא חשבתן שאשאיר אתכן בלי הדרכה מפורטת נכון? את הדדרכה המלאה לחולצה הזו תוכלו למצוא במועדון התפירה ביחד עם עוד עשרות שיעורים והדרכות על דגמים ועיצובים עם המון טכניקות וידע מתקדם בתפירה. והדרכות חדשות שעולות כל הזמן!

כל הפרטים בלחיצה כאן

שבוע מבורך מלא בגדים יפים!
רבקה

2 תגובות
  1. בת-שבע פריי

    שלום רבקה,
    גם בקורס שעשיתי בעבר הרחוק בפתח תקוה וגם צאז בנסיונותי הפרטיים אני מתקשה לסגור את פתח הצואר בצורה יפה ונקיה. האם יש לך טיפים בנושא?

    תודה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן