fbpx
גומי מושחל ללא השחלה

גומי מושחל ללא השחלה

הבטחתי לכן סרטון של הטכניקה הזו להשחלת שרוול ללא השחלה והנה הוא כאן.

אבל לפני שתצפו בסרטון חשוב לי רגע להסביר בכלל את היתרונות של גומי מושחל על פני גומי תפור. יש יתרונות כמובן גם לגומי שתפור ישירות אל הבד אבל זה לפוסט אחר.

חשוב לזכור גם שהמראה שלהם מעט שונה בסופו של דבר אז תחליטו מה המטרה הסופית שלכן ולפי זה תבחרו את הטכניקה.

בכל אופן אנחנו כאן כדי לדבר על יתרונות הגומי המושחל.

1. כשאנחנו משחילות את הגומי הרבה יותר קל לנו לשלוט במידת המתיחה שלו. אנחנו יכולות למדוד ובהתאם לצורך להקטין או להאריך את הגומי כך שיתאים למידה שלנו. כשהגומי תפור מה שיוצא זה מה יש. אפשר כמובן לשנות אבל זה כרוך בפריה של כל הגומי ותפירה מחדש.

2. הרבה יותר קל להחליף גומי מושחל. אם הגומי נשחק אחרי כביסות מרובות או שרזינו או לחילופין השמנו קצת, ויש צורך בגומי חדש, אפשר פשוט לשלוף אותו מהתעלה שלו ולהחליף בגומי אחר במידה הרצויה.

3. כשאנחנו תופרות למשל, שרוול עם המון כיווצים, ואנחנו רוצות לשים גומי בקצה שלו, יש גבול לכמה אפשר למתוח את הגומי בתפירה כדי שהוא יתאים לאורך הבד הארוך שנוצר לנו כתוצאה מהכיווצים. הרי אורך הגומי צריך להתאים פחות או יותר ליד ולפעמים זה המון המון בד בהשוואה לגומי. כשהגומי מושחל אנחנו הרבה פחות מוגבלות ואפשר להשחיל גומי יחסית קצר לעומת אורך הבד ועדיין לקבל מראה יפה ונכון.

4. אורך הגומי נשאר בדיוק כמו שרצינו. כשתופרים את הגומי יש לו באופן טבעי מתיחה מסויימת מה שגורם לו הרבה פעמים להיות רחב יותר מהמידה שלקחנו. גומי מושחל נשאר בדיוק באותו רוחב.

 

אבל מה החסרון הגדול של גומי מושחל? ככל שהגומי או התעלה שיצרנו לגומי, ארוכה יותר כך לוקח הרבה יותר זמן להשחיל. ולעמים זה קצת מעצבן… בדיוק בשביל זה צילמתי לכן את הדרך הזו לחסוך את זמן ההשחלה בלי לוותר על היתרונות של גומי מושחל.

ואם יש שאלות או כל דבר אחר לגבי זה פשוט תכתבו לי בתגובות

תהנו!

תגובה אחת
  1. תמר

    בס"ד
    לא מצליחה לראות
    תודה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן