fbpx
ג'לביה אוורירית לקיץ

ג'לביה אוורירית לקיץ

השבוע נסענו עם הילדים לספארי. מקום מדהים! אבל חם בטירוף, ואני, שרגילה לאוויר של ההרים, קצת התקשיתי להתמודד עם החום והלחות וכמובן ישר חשבתי על בגדים. מה הבדים שהכי מתאימים לאקלים כזה, איך אנשים מתמודדים עם שכבות, בדים סינטטיים וישר התבוננתי מסביב על כולם- מה הם לובשים ומה הרכב הבדים…

ותכל'ס מה שבאמת צריך ללבוש? זה בדים נושמים וטבעיים וכמה שיותר רחוקים מהגוף. זהו. זו הדרך להתמודד עם הדבר הזה. בדי כותנה או ויסקוזה קלילים ונעימים.

 אז איזה כיף לי שתפרתי לעצמי ג'לביה מדהימה ומאווררת שהיא הדבר המושלם למזג אוויר כזה ובכלל…

והג'לביה הזו, שהיא גם ממש אופנתית בזמן האחרון, בכלל נותנת לי הרגשה שאני ממש מעודכנת 🙂

האמת היא, שכל אחד מגדיר וחושב אחרת על הג'לביה. אני תכלס מגדירה את זה ככה- בגד רחב בגזרה ישרה, מבד אריג ורחוק מהגוף. ואח"כ? אפשר לשנות ולעצב את זה איך שרוצים. זה יכול להיות פתוח או סגור. עם שרוול שמוט או שרוול רגיל. עם שסעים בצד או בלי עם כפתורים בקיצור- כל מה שמתחשק לכם ועושה לכם כיף וטוב על הלב.  

הג'לביה שאני תפרתי היא מבד כותנה. ובאמת בגזרה יחסית רחבה. אם הייתי תופרת אותה מבד דק ונופל יותר , הייתי עושה אותה ממש בגזרה משוחררת. אבל מכיוון שבחרתי לתפור אותה מבד כותנה שהוא קצת יותר נוקשה, הוספתי לגזרה מתפר צד בחזה כדי שזה יעמוד יפה יותר. ככל שהחזה שלכן גדול יותר ביחס למידה ככה יותר משמעותי להכניס את המתפר הזה. כשמשתמשים בבדי אריג

 

את השרוול עשיתי ארוך אבל עם אפשרות לקיפול וסגירה של רצועה עם כפתור. ככה זה מאפשר לי לקבוע איזה אורך של שרוול שמתחשק לי. וגם כמובן להשתמש בזה גם בימים חמים במיוחד וגם בערבים או כשמתחיל טיפה להיות קריר ורוצים שרוול קצת יותר ארוך.

את העיבוד במפתח הצוואר בחרתי לעשות סגור ובתוספת כפתורים. סתם כדי שאני לא אצטרך לשים שום דבר מתחת אבל גם כאן אפשר כמובן לבחור כל מפתח שרוצים. רוב הג'לביות שתראו הן פתוחות וללא שום עיבוד סוגר. אז תרגישו בנח לבחור מה שנראה לכן הכי יפה.

הנה כמה דוג' מענייניות

את העיבוד עצמו בחרתי לעשות מבפנים ומאותו בד של הג'לביה עצמה. אבל הכיף כאן שאפשר ממש לשחק עם זה. אפשר לבחור לעשות את העיבוד בחוץ ואולי מבד אחר ולקבל דוג' מדהימה של גימור.

ככה שבאמת אפשר לשחק עם העיצוב כדי לקבל גימורים מיוחדים ומראה מיוחד. וקיצור- הבנתן את הרעיון…

כך זה נראה כשהגימור שונה מהבגד עצמו

למטה הוספתי שסעים. כי כמה שיותר פתוח יותר מאוורר. אבל גם כאן אפשר לוותר על השסעים ופשוט להרחיב קצת את הגזרה כדי שיהיה נח ללכת עם זה.

הג'לביה הזו בנויה על הגזרה הכי בסיסית ופשוטה שיש. הפיתוחים "הרציניים" שעשיתי כאן הם במפתח הצוואר ובסיום השרוול אבל גם על זה אפשר לוותר ולקבל שמלה או עליונית שממש כיף לתפור ועוד יותר כיף ללבוש. אפשר לבחור בדים מיוחדים ולהפוך את זה לבגד חגיגי. אפשר לתפור מבדים פשוטים משהו שמתאים ליום יום. אפשר מבדים ממש ממש אוריריים ודקים ולקבל שמלת חוף משגעת ואפשר כמובן לתפור את זה לכל אחד ובכל מידה. ילדים גברים נשים – זה פשוט מושלם לכולם!! 

כל הרעיון שזו גזרה משוחררת, רחבה ורחוקה מהגוף ככה /שהיא מאפשרת לנו לנשום בתוכה ושלא יהיה לנו מדי חם.

תבחרו את האורך שאתן אוהבות, את הבדים שהכי מדברים אליכן, תשתמשו בגזרה פשוטה שאתן מכירות ויודעות שהיא מתאימה לכן ובאמת בלא הרבה זמן של עבודה תוכלו לקבל בגד מדהים שיהיה לכן ממש כיף ללבוש!!

וכמובן איך לא- גם את הההדרכה המלאה והמקיפה לשמלת ג'לביה כזו תוכלו למצוא במועדון התפירה. הדרכה שכוללת את כל הטכניקות. שרטוט הגזרה, הכנת העיבוד כולל כפתורים וסגירה, שרטוט ותפירת שרוול מתקפל עם רצועה וכפתור, שסעים בצדדים , תפירה מדוייקת של הגימורים ועוד.

ברגע שמצטרפים למועדון מקבלים גישה לצפיה ללא הגבלה לעוד עשרות הדרכות וסרטונים שכבר קיימים במועדון ושאליהם מצטרפים כל הזמן עוד הדרכות וופרוייקטים.

אז כל מיש רוצה לקבל גישה לכלים ולידע הטובים ביותר שיאפשרו לה לתפור אינספור בגדים בעיצובים יחודיים מועדון התפירה הוא הדרך הטובה ביותר לעשות את זה. המועדון שלנו הוא מועדון חודשי ללא התחייבות כך שתוכלו לקבל את הכלים והידע שהכי מתאימים לכן בזמן שהכי נח לכן! ועכשיו יש גם מבצע משתלם במיוחד שממש לא כדאי לפספס…

כל הפרטים על המועדון בלחיצה כאן

סוף חופש מדהים והמון בגדים יפים ומאווררים 🙂
רבקה

4 תגובות
  1. נטע

    אהבתי ממש

  2. ה

    איך את מוצאת בדי אריג אטומים מספיק?

    • רבקה קליין

      לא תמיד אני מוצאת. ואז אני פשוט שמה תחתית.
      בגלל שהבעיה של השקיפות היא בד"כ פחות למעלה ויותר בחלק התחתון אני לא תופרת בטנה מלאה לכל השמלה
      אלא תפרתי לי כמה תחתיות באורך הברך (אפשר כמובן גם יותר) מבד ויסקוזה סימפוניה שהוא ממש קליל ונעים ואני פשוט לובשת את זה מתחת לשמלה אם יש צורך.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן