fbpx
גם הלבשה תחתונה אפשר לתפור לבד

גם הלבשה תחתונה אפשר לתפור לבד

עוד לפני פסח התחלתי לקבל עשרות מיילים והודעות עם בקשות להדרכה על תפירת מסיכות לפנים. אבל כבר כשיצאו ההנחיות הראשוניות שכללו את הצורך בלבישת מסיכה, החלטתי שאני לא בעניין. ובנתיים, אני מעדיפה להישאר בבית.

לא יודעת, כל הדבר הזה לא דיבר אלי. זה מחניק, זה לא יפה, בקיצור זה לא בשבילי. וחוץ מזה יש כ"כ הרבה הדרכות וגזרות ברשת, שהעדפתי, את הזמן שלי, להשקיע בדברים שאני מתחברת אליהם יותר.

כשנמצאים כל היום בבית, אפילו אם נשארים עם פיג'מה, לא חייבים לשים מסיכה אבל הלבשה תחתונה? זה משהו שתמיד צריך!

בכל מקרה כבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות ולתפור את זה לבד. בד"כ לפני חגים, אני אוהבת לפרגן לעצמי ולקנות חדש. אבל השנה עם כל הסגר והבידוד והחנויות שנסגרו, החלטתי שהנה, הגיעה ההזדמנות לנסות ולעשות את זה..

חזיות זה משהו קצת יותר מורכב שמצריך יותר דיוק אז השארתי את זה לפעם אחרת. אבל תחתונים? זה קלי קלות, עולה גרושים והכי כיף- שאפשר לבחור את הבדים שנעימים לגוף שלנו, את הגזרה שהכי נוחה לנו וכמובן את הצבעים וההדפסים שאנחנו אוהבות.

כדי להוציא את הגזרה נעזרתי בסרגל בגדי הים. זה מהיר יותר ומדוייק יותר. בסרגל יש מידות גם לילדים וגם לנשים והוא מתאים לבגדי גוף, בגדי ים וכמובן- הלבשה תחתונה.

כל מה שצריך בשביל לתפור תחתונים, זה בד סטרץ' (כל בד שנעים לכן על הגוף ויש לו מתיחה) וגומי מתאים. אפשר להשתמש בגומי חיצוני או גומי פנימי. בסרטון תוכלו לראות את 2 הדוגמאות שתפרתי.

נגן וידאו

כמובן שזה קטע קטן מהסרטון. הסרטון המלא מכיל הדרכה שלימה ממש שלב אחרי שלב לאיך לתפור את זה בצורה קלה ופשוטה.

אבל, הנה הפינוק שלך להשבוע! החלטתי שכל מי שתרכוש את סרגל בגדי הים שלנו תקבל את ההדרכה הזו ללא עלות! ובנוסף עוד 4 סרטוני הדרכה לתפירת בגדי ים בעזרת הסרגל!! בכל זאת צריך להתחיל ולהתכונן לקיץ…

אז אם גם לך יש חלום להצליח לתפור הכל ואם בא לך להתנסות בחוויה הזו, יש לך הזדמנות לרכוש סרגל מעולה שיקצר לך תהליכים בצורה משמעותית!! ואם תזמיני את הסרגל השבוע, תקבלי ממני במתנה 5 סרטוני הדרכה שווים במיוחד! והכל כלול במחיר הסרגל.

סרגל בגדי הים מגיע ב7 מידות לילדות וב7 מידות לנשים כך שהוא יכול להתאים כמעט לכל מידה שתרצי. כאן בקישור תוכלי לרכוש את הסרגל- https://bit.ly/2Wk6qym

שבוע שמח ורגוע
רבקה קליין.

4 תגובות
  1. יפעת

    שלום
    האם סרגלי הגזרות כבר מחושבים עם התפר?
    קניתי ממך בעבר

    • רבקה קליין

      את מתכוונת לתוספות תפרים? לא. הגזרות שלנו הן ללא תוספות לתפר.

  2. Etty Orzel

    שלום רבקה, שמחה להצטרף לקבוצה.
    האם את משתמשת בסרגלים וגזרות מוכנות? היכן אפשר לרכוש סרגלים כאלה?
    תודה.

    • רבקה קליין

      היי אתי. אני משתמשת בסרגלי גזרות בסיס שפיתחתי שמאפשרים עבודה קלה ומהירה יותר בלי לוותר על הדיוק.
      ניתן לרכוש את כל סוגי הסרגלים דרך האתר. מצרפת לך קישור עם כל הפרטים- https://shoham-fashion.ravpage.co.il/sargel2

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן