fbpx
החצאית מכנס הכי נוחה שיש!!

החצאית מכנס הכי נוחה שיש!!

בזמן האחרון אנחנו נמצאים בבית יותר מדי זמן ועושים יותר מדי דברים שלא באמת מתחשק לנו לעשות. והברוך בכל הסיפור הזה? שאין לנו שום דד ליין ליציאה מהמצב ההזוי הזה. זה יכול לקחת שבוע חודש ואפילו יותר. ובנתיים? מטפסים על הקירות, אינספור כביסות וכל היום לנקות לנקות לנקות….
אה, ולהכין כמויות בלתי נגמרות של אוכל…

אבל העניין הוא לא באמת להתלונן (למרות שזה נורא משחרר…) אלא לחשוב איך להפוך את כל זה קל יותר. ושמתי לב שכשלובשים בגדים נוחים מאווררים ומשוחררים הכל הופך לנח יותר. אז אולי זה גם עוד יתרון של להיות בבית – לא צריך להתלבש כל הזמן מאוד מוקפד, מחוייט ומתאים…

בכל מקרה את החצאית מכנס הזו אני מאוד אוהבת מכמה סיבות.
א. היא מחמיאה באמת כמעט לכל אחת בכל מידה ומתאימה גם לנשים וגם לילדות.
ב. היא קלה לתפירה, היא משוחררת ונותנת מרחב תזוזה כיף
ג. הכי חשוב? היא פשוט יפה!!

בד"כ אני סוברת שהיא מתאימה לפעילויות ספורט, טיולים, נקיונות וכאלו דברים. אבל אין ספק שגם לתקופה הנוכחית היא מושלמת. ובכלל למי שאוהבת את הסגנון. כי היא באמת אחד הדברים שהכי קל ומהיר לתפור.

אפשר לתפור אותה מכל סוג בד אני מאוד ממליצה ללכת על בדים נמתחים ויחסית עם נפילה- טריקו, סימפוניה, ג'רסי, ג'ט, ניאון, לייקרה וכדו'.

אפשר לעשות את הגימור בפתח הרגליים עם גומי פשוט או מכפלת אבל אני אוהבת יותר להכניס מנג'טים שעוזרים לה לשבת הרבה יותר יפה על הגוף וגסקה במותן (שתכלס זה בדיוק אותו רעיון של המנג'טים) שמאפשר לה לשבת מושלם גם אם אנחנו רזות או מלאות וגם אם אנחנו בהריון או סתם עם בטן ובקיצור נוח ממש!

ובכלל החצאית מכנס הזו תפורה בטכניקה מיוחדת שמקצרת לנו חצי מזמן התפירה. כל הקו התחתון של הגזרה מונח על קפל בד מה שחוסך המון זמן גם של שרטוט וגם תכל'ס של עבודה.

כי זה משאיר לנו בסה"כ 2 תפרים לעשות- את 2 תפרי הצד.

רק חשוב לשים לב שתמיד החלק הפנימי יהיה קצר יותר מאשר הצדדים. טוב זה בעצם הרעיון ולכן זה אמנם סוג של חצאית אבל נראה יותר מכנסיים. 

בכל מקרה במועדון התפירה תוכלו למצוא את ההדרכה המלאה ושם אני מסבירה איך אפשר להתאים גם את האורכים בצורה טובה יותר ובכלל איך לתפור את הדבר המהממם הזה בקלות ממש!!

אז אני מקווה שגם אתן מנסות להעביר את הימים האלו בדרך הכי טובה וקלה
והכי חשוב? לתפור כמה שיותר!! כי זה באמת נותן הרבה סיפוק ושעות של יצירה והנאה.

וכמובן, אם בא לכן לראות את ההדרכה המלאה של החצאית מכנס הזו ועוד המון הדרכות לפרוייקטים ועיצובים שונים. מוזמנות להצטרף למועדון התפירה ולקבל גישה ללא הגבלה לכל ההדרכות שכבר נמצאות שם וכמובן בהמשך לכל ההדרכות שעוד יעלו. הולך להיות שם חורף שווה במיוחד!!

כל הפרטים על מועדון התפירה בלחיצה כאן על הקישור

רק טוב והמון בגדים יפים (ונוחים!!)
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן