fbpx
התפר שיעשה לך חיים קלים

התפר שיעשה לך חיים קלים

כשאני תופרת בגדים חדשים תמיד יש לי התנגשות בין הבדים והגזרות שאני אוהבת לקלות בחיים שאני מחפשת. אני באופן אישי מאוד אוהבת שמלות מבדי אריג. בטח בקיץ, כשכל כך חם והדבר הכי כיף זה ללבוש בגדים מבדים דקים דקים ונעימים. אני גם מאוד אוהבת גזרות מיוחדות עם הרבה חיתוכים ופיתוחים. הבעיה עם בדי האריג האלו כמו כותנה או ויסקוזה למשל, שהם מאוד מתקמטים וצריכים גיהוץ. בטח אם יש המון חיתוכים ותוספות בבגד.

לכן אני כ"כ אוהבת את התפר הזה שנקרא- תפר חיצוני משכיב.

לתפר הזה יש הרבה שימושים כמו למשל- להשכיב את התפרים בצורה יפה שתחסוך לי גיהוץ, ליצור דמוי גיהוץ בבדים שגיהוץ לא ממש עובד עליהם (כמו טריקו סימפוניה וכו') לחזק את התפר במקרה של בדים עדינים שנקרעים בקלות או במקרה של בגדים שהבלאי שלהם גדול ומהיר יותר כמו מכנסי וג'קטים מג'ינס ודגמ"ח. ובנוסף לכל זה,- התפר הזה פשוט נותן לנו גימור יפה!

השמלה הזו לדוג' תפורה מבד קרפ יחסית עדין. התפר שומר על החיבורים טוב יותר. בליבית שתפורה מקדימה, הכנסתי רצועת כיווצים מבד סאטן זהב שרציתי שתפנה החוצה ותשב יפה- התפר הזה עזר לי לעשות את זה טוביותר גם בנראות וגם בכביסות חוזרות- הרצועה נשארת במקום בצורה טובה כך שאני לא צריכה להשקיע זמן יקר בגיהוץ כדישזה יראה טוב.

הוספתי תפר חיצוני גם בעיבוד של הכפתורים ובצווארון כדי שלא יתקמט מדי בכביסה- מה שכמובן שוב- חוסך לי זמן יקר של גיהוץ והתעסקות.

בקיצור אמרתי כבר שזה תפר מושלם?

גם בשמלה האפורה השתמשתי בתפר הזה כמעט בכל החיבורים כדי לקבל תוצאה טובה יותר. אם זה בתפרים בהם הכנסתי את התחרות, בתפרי החגורה, ברצועת הקשירה מאחור בצווארון.

אפילו אם אתן לא תופרות וותיקות ומנוסות התפר הזה ממש יכול לשדרג לכן את התוצאה!

מה שכן- חשוב להקפיד שהוא יהיה ישר ומדוייק. כי בסופו של דבר הוא בחוץ ורואים אותו.

אבל אל דאגה- בדיוק לכן צילמתי את הסרטון עם ההסבר המלא כדי שזה יהיה ברור וקל יותר איך לעשות את התפר ומתי וגם 3 אופציות שונות. 

תהנו 🙂

אהבתן את הסרטון? עזר לכן להבין טוב יותר? יש לכן שאלות?
כתבו לי כאן בתגובות מבטיחה לענות על הכל!
רבקה  

4 תגובות
  1. ויויאן חיים

    שלום רב, האם אפשר לשאול אותך שאלות לא קשורות לנושא הנלמד כאן?
    תודה!

  2. מירי

    שלום
    רציתי לשאול אם את עושה קורס קצר או אפילו חד פעמי לתפירת כובעים
    תודה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן