fbpx
והפעם- שמלה בסגנון שנות ה-50

והפעם- שמלה בסגנון שנות ה-50

אחרי שעברנו את פורים ואת הבחירות, הגיע הזמן להתחיל להתארגן לפסח. חלקכן מן הסתם הסתובבתם כבר בכל מני ירידים שלקראת פסח צצים בכל מקום ואם עדיין לא מצאתן את שמלת חלומותיכן או לפחות את זו שיושבת עליכם יפה וגם מתאימה לתקציב שלכן אז שבועיים לפני פסח זו הזדמנות מצויינת לתפור לעצמכם אחת כזו. תמיד בתקופות האלו אני כ"כ שמחה שאין לי את ההתלבטות הזו אם לקנות ומה לקנות אני משתדלת שיהיה לי מלאי של בדים שאני אוהבת וכשאני צריכה בגד חדש אני יכולה לתפור לעצמי אחד כזה.

אז השנה באמת שבאופן בלתי רגיל סיימתי את השמלה הראשונה שבועיים וחצי לפני פסח! וזה בהחלט נתן לי מוטיבציה לנסות לסיים את הכל מוקדם יותר מאשר ערב החג ממש …

 

 

אז לפני שאני מצרפת הדרכה לתפירת השמלה הנה 3 טיפים חשובים בעיניי שיהפכו את התהליך להרבה יותר פשוט ומהיר

1. תכינו לכם טבלה מסודרת של כל המידות הרצויות  כדי שלא תצטרכו כל פעם למדוד מחדש ולהתלבט.  הנה הטבלה שהכנתי לי תלויה על הקיר ליד שולחן הגזירה שלי עכשיו לחודשים הקרובים אני לא צריכה לעשות מדידות נוספות.

2. תכינו לכם שבלונה של הגזרה הבסיסית לפי המידות הנכונות שלכן. אני עשיתי את זה מקרטון כדי שישמר לי להרבה זמן. כבר בדקתי את הגזרה עשיתי את השינויים ואני יודעת שזה יושב כמו שצריך וזה בדיוק במידה.

3. לא תמיד יש לנו רעיונות בטח לא כשאנחנו זקוקים להם כאן ועכשיו לפעמים יש לי שעה שעתיים לתפור ואני רוצה לעשות את זה מהר הדפסתי ל דוג' של בגדים שאני אוהבת ושנותנים לי השראה תליתי לי על הקיר מתחת לטבלה וככה אני לא חייבת לחשוב לבד אני יכולה להעתיק ממשהו שאני רואה ואוהבת וזה בסדר גמור!!

4. והטיפ האחרון הוא להחזיק מלאי של בדים בבית. לא חייבים המון בדים  אבל מספיק שיש מבחר קטן של בדים שאוהבים ואז לא צריך לתכנן נסיעה מעייפת ומטישה אפשר לפתוח שולחן ולהתחיל לעבוד כבר עכשיו. אני עשיתי לי מנהג פעם בחודש כשאני בנחלת בנימין, אני קונה כמה בדים שאני אוהבת וככה מגדילה לי את מבחר האפשרויות. תאמינו לי שזה הרבה יותר מהר ויעיל מאשר לצאת כל פעם לסיבוב קניות של בגדים.

אז עכשיו  לשמלה הראשונה שתפרתי. שמלה בסגנון שנות ה-50 מבד ויסקוזה שאני מאוד אוהבת! ויסקוזה זה בעצם כותנה אבל הרבה יותר נופלת ואוורירית ולכן היא מושלמת לקיץ

אז הנה שוב השמלה

וזה ההסבר לתפירה (ניתן להוריד את הקובץ בלחיצה על הקישור הזה)

ואם יש לכן שאלות מוזמנות בשמחה להיות בקשר

בהזדמנות זו אני מזמינה אתכן לבקר בדף הפייסבוק שלי בלחיצה כאן- http://www.facebook.com/Homesewing

ולהצטרף אלינו לקבוצה הסגורה בפייסבוק שם תוכלו לקבל טיפים והשראה בתפירה ועיצוב.

ועד אז  הרבה שמחה ונחת.

באהבה  רבקה

 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן