fbpx
חולצות שלא צריך לגהץ

חולצות שלא צריך לגהץ

בתחילת השבוע שאלתי את הבת שלי אם יכול להיות שהיא במקרה צריכה בגדים חדשים? אחרי שהיא ענתה לי שכן (וברור! כי מי לא אוהבת בגדים חדשים?) שאלתי אותה מה בא לה ואם יש משהו מיוחד שהיא צריכה או שחסר לה. והיא ישר ענתה חולצות שלא צריך לגהץ!! (ההדגשה במקור…)

אני באופן אישי יותר אוהבת חולצות ושמלות מבדי אריג אבל האמת שהרבה יותר מהר וקל לתפור חולצות מבדי סטרץ'. אפשר לתפור אותן עם תפר אחד של אוברלוק ולוותר על תפר במכונת תפירה רגילה. לא צריך גימורים מיוחדים או מסובכים ואין צורך להוסיף רוכסנים כפתורים וכאלו דברים. אפילו לא חייבים תוספות תפרים

בחרתי בדי סימפוניה ויסקוה שהם הבדים הכי נעימים שיש, ותפרתי 2 חולצות. כדי לחסוך זמן הן ממש מאותה גזרה, רק שלכל חולצה נתתי טוויסט קטן.

לחולצה הראשונה בחרתי בד עם פסי זיגזג והחלטתי לשחק עם הפסים. צד אחד לאורך צד אחד לרוחב

 

לחולצה השניה בחרתי בד פרחוני. תפרתי אותה קצת יותר ארוכה, כמו טוניקה, ונתתי אורכים שונים מקדימה ומאחורה. זה יושב על הגוף פשוט מושלם!!

אני אוהבת לתפור את התוויות האלו, זה נותן הרגשה של משהו מקצועי. בחולצות פשוטות מהסוג הזה זה עוד יותר חשוב, כי לא תמיד יש הרבה הבדל בין הקדמי לאחורי וזה בהחלט עוזר כשיש סימון…

כשתפרתי את החולצות האלו נזכרתי שאחת השאלות שהכי הרבה שואלים אותי, זה על מכונת האוברלוק. האם בכל מכונה יש אוברלוק? האם מכונת אוברלוק היא הכרחית בשביל לתפור בגדים? אפשר לקנות רק אוברלוק ולתפור עם זה הכל?

ומה עושים כשיש כ"כ הרבה שאלות? צילמתי סרטון עם הסבר קצר שעונה בדיוק על השאלות האלו!

תהנו!

והכי חשוב תתפרו מלא ובכיף!!

אחלה סופ"ש
רבקה

 

6 תגובות
  1. חיה פייט

    איפה משיגים את התויות החמודות האלה?
    חיה

  2. מירי

    לתפירץ החולצות השתמשת בגזרת בסיס? אם לא, איזה פיתוחים צריך לעשות?

  3. ברכה

    רבקה שלום, חייבת לציין שאני ממש נהנית מהדברים שאת מעבירה ולומדת מהם המון. תודה רבה לך על הידע העצות שאת מעבירה כאן.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן