fbpx
חרדל כמון ושאר תבלינים

חרדל כמון ושאר תבלינים

מי שיוצא לה להסתובב בחנויות או באתרי אופנה בטח שמה לב שאחד הצבעים הבולטים בעונה הזו הוא החרדל וכל שאר גווני התבלינים למינהם. אפשר לראות אותו כמעט בכל וראיציה- מעילים, חולצות שמלות צעיפים ועוד.

החלטתי לנסות גם להשתלב באופנה. אז באחד הביקורים האחרונים בנחלת בנימין קניתי בד ג'רסי בצבע חרדל. (בהזדמנות אני ירחיב על הבד והתכונות שלו אבל מומלץ שתרשמו לעצמכן לבדוק אותו כי ברגע שתתחילו להשתמש בזה תתמכרו)

החלטתי לתפור חולצה א סימטרית ולכן שרטטתי גזרה שלמה של החלק הקדמי (כמובן בעזרת סרגל גזרות בסיס)

הסימון של החלוקה בין 2 הצדדים הוא כמובן לפי מה שרוצים אפשר לראות שגם מתחתי קו מעוגל כלשהו. מה שחשוב זה לסמן את קוי החיתוך על 2 הצדדים כי לאחר הגזירה נצטרך להתאים אותם במדויק.

מסמנים קווים לרוחב (הקיווקווים) – במיקום שנרצה קפלים. המלצה שלי- תרכזו את זה בחלק העליון. באיזור הבטן זה נראה פחות מוצלח.

את הקוים המקווקוים גוזרים כמעט עד הסוף שישארו איזה מ"מ שתיים מחוברים. מניחים על הבד בצורה כזו- הפתיחה של החלקים נקבעת לפי עומק הקפל שנרצה.

כשגוזרים – א. לזכור תוספות תפרים ב. לסמן בפיק (גזירה של הבד) כל קו בשני החלקים כדי שתדעו אחרי זה להתאים את המיקום.של הקפלים בחלק הימני.

 
מקפלים את הקפלים בעזרת סיכה לפי הסימונים שעשינו
 
 
 
תופרים את 2 החלקים אחד לשני.

הכפתורים זאת תוספת שהיא לא חובה אבל לדעתי זה מוסיף עניין.

אני בחרתי להכניס כפתור אחד שהוא שונה מכולם זה נראה לי גם מוסיף איזה עניין.

בסופו של דבר לא התחברתי כ"כ לצבע למרות שהוא אופנתי והכל אז נתתי את החולצה במתנה לאמא שלי והוספתי גם צווארון קטן למעלה.

הצווארון הוא בגזרה חופשית (כשאני אומרת גזרה חופשית הכוונה היא-  שזה לא גזרה עם כללים מדוייקים אלא סתם חתיכת בד בצורה כלשהי  שבחרתי להשתמש בה באופן מסויים) זה פס ישר לגמרי שמקופל ל-2 ותפור במפתח הצוואר.

למרות שבסופו של דבר לא התחברתי לגוון יצא ממנו משהו טוב הוא נתן לי רעיון לתחפושת (שעליה נפרט ההמשך…)

כמובן שאפשר לבחור כל גוון או סוג בד שמתאים לנו מה שחשוב לזכור שגם אם צבע הוא מאד אופנתי אם אתם לא מתחברות אליו לא חייבים ללבוש אותו. תוכלו להיראות אופנתיות ומעודכנות יותר בצבעים שתרגישו בהם טוב ושיחמיאו לכם (ולהרגשה שלכם…)

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן