fbpx
כובע מושלם לקיץ!

כובע מושלם לקיץ!

הילדים שלי יודעים שאיך שמתחיל הקיץ, אני לא מרשה להם להסתובב בחוץ בלי כובע. זה שהם יודעים את זה לא אומר שהם תמיד מקפידים על זה, אבל אני משתדלת עד כמה שאפשר שהם יחבשו כובע בחוץ. איך שלא יהיה זה בטוח הרבה יותר טוב מאשר להיות בלי.

ואם חושבים על זה אולי צריך להוציא חוק שמחייב בקיץ ללבוש כובע? זה בטוח הרבה יותר יעל והרבה יותר נח ממסיכות…

מי שמכיר אותי יודע שכל דבר שעשוי מבדים אני חייבת לתפור, או לפחות לנסות לתפור. וכובעים כאלו הם כ"כ קלים ופשוטים לתפירה שכמובן אין מצב שנפספס הזדמנות לתפור את זה לבד.

כובע כזה מצריך מעט בד ולכן הוא מושלם כדי לנצל שאריות בדים יפות. אני אוהבת לעשות אותו דו צדדי ולהשתמש בבדים שמשלימים אחד את השני. ככה גם אפשר לקבל 2 כובעים באחד וגם לשחק עם הקיפול של הכובע או שילובי הבדים ולקבל משהו הרבה יותר מעניין.

וכמובן שגם ההדרכה המלאה לכובע הזה עלתה לאתר המועדון. ככה שאם תרצו לקבל הדרכה מפורטת, שלב אחרי שלב לאיך לתפור כובעים יפים כאלו- כל מה שצריך זה להרשם למועדון התפירה ולקבל המון סרטוני הדרכה מפורטים שיאפשרו לכן לתפור הרבה יותר!

והנה גם כמה טיפים לתפירה הכובע-

הכובע הזה עשוי בעצם מ3 חלקים. החלק העליון שהוא עגול, החלק האמצעי שהוא רצועה ישרה והחלק התחתון שהוא למעשה בגזרה של קלוש. כל מה שצריך זה למדוד את הראש או להשתמש במידות סטנדרטיות של כובעים. התפירה עצמה לא לוקחת המון זמן ויש לכן כובע מושלם!!

מומלץ להשתמש בבדים נעימים ונושמים ולעשות את הכובע מעט יותר גדול מאשר ההיקף כדי שלא ילחץ על הראש.

אני אוהבת להשתמש ב2 שכבות של פרקל כותנה זה הבד שלדעתי הכי מוצלח. אפשר גם להשתמש בביייבי דריל ולעשות רק שכבה אחת. ג'ינס, דריל ובדים בסגנון הם אולי יושבים יפה על הראש אבל חמים יותר ופחות נעימים בקיץ החם.

אז הנה ההזדמנות לנצל את הימים האחרונים של שנת הלימודים ולהתכונן לחופש הגדול שכבר ממש מעבר לפינה.

שיהיה שבוע נפלא!

רבקה

 

רוצה לקבל גישה לצפיה ללא הגבלה לעשרות פרוייקטים והדרכות במועדון? כל הפרטים והצטרפות למועדון בלחיצה כאן

3 תגובות
  1. שרה

    היי את כותבת ומסבירה מדהים !
    נהנת מכל פוסט שאת מפרסמת ( בעיקר ) עם סרטוני הדרכה .. מודה (:
    רציתי לשאול אם תוכלי לתת טיפים לתפירת סדין למיטת תינוק/לול

    יישר כח וכמו שאת אומרת ..
    והרבה בגדים יפים ❤

    • רבקה קליין

      תודה!
      האמת שאין דברים מאוד מיוחדים בתפירת סדין למיטת תינוק. מה שכן הייתי עושה זה להשתמש בבד 100% טבעי (למרות שיותר מתקמט), לעשות גומי על כל ההיקף של הסדין ולא רק בפינות ולתת קצת יותר גובה מהגובה של המזרן עצמו כדי שזה יתלבש בצורה טובה יותר ולא יברח.
      בהצלחה!!

  2. שרה

    OK תודה , לילה טובוש ????

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן