fbpx
לגרום לדברים לקרות

לגרום לדברים לקרות

הרבה פעמים יש משהו שאנחנו מאד מאד רוצות ואכשהו החיים מתגלגלים ולא מוצאים לזה זמן כי באופן טבעי אנחנו יוצרים לעצמינו סדרי עדיפויות לפי רמת דחיפות. הרי ברור שאם היום יום שישי לדוג' ויש לי התלבטות בין לשבת לתפור או לבשל אוכל לשבת ברור שאני אבחר קודם כל בבישולים זה הרי דחוף יותר וזה לא משהו שאפשר לדחות. וכך קורה שאנחנו מפספסים המון דברים רק כי אנחנו לא מארגנים את הדברים כמו שצריך.

אני מאמינה, וככה אני גם פועלת בחיים שלי, ב"לגרום לדברים לקרות" ולא לצפות שהם יקרו מאליהם. אם אני לא אפנה את הזמן ויושיב את עצמי לתפור זה לא יקרה פתאום. זה נכון בכל תחום בחיים אבל אני פה כדי לעזור לכן לתפור אז נדבר בעיקר על זה.

ולמה אני כותבת לכן את כל זה עכשיו? כי שבוע שעבר התקשרה אלי אחת התלמידות שלי היא התקשרה לעניין כלשהו אבל התגלגלנו לדבר על מצבה בתפירה. שאלתי אותה איך הולך והיא אמרה שלא הולך. היא לא מוצאת לזה זמן והיא מרגישה שאין לה מספיק בטחון עצמי עם המכונה דברנו עוד קצת מסביב אבל כל הזמן שמעתי ממנה שזה משהו שהיא מאד הייתה רוצה להצליח בו להתמיד בו וכמובן לראות תוצאות.

אז למה לא פשוט לעשות את זה? כי זה לא תמיד כזה פשוט. כי אנחנו תמיד חושבות על  כולם ורק בסוף על עצמינו. נשים, מה לעשות?

אז נתתי לה כמה טיפים שבעיני  יכולים מאד לעזור ורציתי לשתף גם אתכן בזה. אז הנה  6 טיפים שיוכלו להפוך את הדברים להרבה יותר קלים ופשוטים.

1. פינת תפירה

פנקו את עצמכן בפינה משלכן. זה לא חייב להיות סטודיו ענק או חדר שלם בבית זו יכולה להיות פינה קטנה בחדר עבודה או חדר משחקים של הילדים. ברגע שיש לכן פינה משלכן עם כל הציוד מאורגן ונגיש עם מקום לעבוד ומקום להניח את מכונת התפירה בלי הצורך להפוך את כל הבית למתפרה הרבה יותר קל לפנות את החצי שעה/ שעה וישר להתחיל לעבוד. לפעמים רק המחשבה על זה שצריך להוציא את המכונה ולפרוס בדים ולסדר אח"כ את הכל יוצר כזה אי חשק. יאלה פרגנו לעצמכן. מגיע לכן!! אתם תגלו שזו הפינה הכי מרגיעה בבית

    

2.  ציוד זמין ומכונה שעובדת

תדאגו שיהיה לכן בבית כמה בדים שאתן מאד אוהבות כדי שבמקרה ויתפנה לכן קצת זמן ותחליטו לשבת לתפור, יהיה לכן הכל זמין, ולא תצטרכו לבזבז יום שלם רק בשביל לצאת לקנות בדים ואח"כ לחכות עוד כמה חודשים טובים כדי לתפור מהם משהו. אני משתדלת פעם בחודש לנסוע ולעשות קניה רצינית. שיהיה. הכלל שלי- עדיף אצלי בבית מאשר בחנות אבל באמת, אתן אפילו לא צריכות פעם בחודש מספיק פעמיים בשנה ואתן מסודרות.

והכי חשוב- מכונת תפירה שעובדת טוב. הדבר הכי מבאס זה לפנות את הזמן ולהחליט שתופרים ואז לגלות שהמכונה עושה בעיות החוטים נקרעים המחטים נשברות וכל החשק יוצא, זו אחת סיבות שאני שומעת הכי הרבה ללמה לא לתפור.

3. גזרות בסיס-

תיצרו לעצמכם גזרות בסיס מוכנות במידות שלכן כשיש גזרה בסיסית שאנחנו יודעות שהיא מתאימה למידות הרצויות הרבה יותר קל ומהיר לתפור בגדים. אני משתמש בסרגלי הגזרות שלי שחוסכים לי הרבה מאד זמן יקר אלו חלק מהגזרות שיש לי- 

4. גזרות פשוטות בדים יפים

לפעמים מספיקה גזרה מאד מאד פשוטה אבל ברגע שהבד הוא מיוחד או שמוסיפים לו משהו מעניין ומיוחד זה הופך את זה להרבה יותר יפה. אני באופן אישי אוהבת לעבוד עם גזרות מורכבות  אבל כשאין לי זמן ואני מרגישה צורך לתפור משהו אני מעדיפה לעשות את הגזרה הכי פשוטה שאפשר ולהפוך את הבגד למשהו שנראה הרבה יותר מפשוט בעזרת בד מיוחד או אביזרים משלימים.  גם אפליקציות יעשו את העבודה (ולא לא מדובר באפליקציות של סמארטפונים אלא בדבר האמיתי)

5. מיחזור בגדים

תשתמשו בבגדים קיימים כדי ליצור דברים מעניינים אך פשוטים. אפשר לקנות חולצות פשוטות ולגרום להם להראות הרבה יותר שוות ואפשר לגמרי למחזר- להשתמש בפריטים שכבר קיימים בבגד ולהכניס אותם לתוך הגזרה הפשוטה שלנו ככה אפשר לקבל בגד שהוא נראה מאד מושקע, אבל בתכל'ס? צ'יק צ'אק וסיימנו.

6. חברה!

אין כמו לצאת להליכה עם חברה נכון? לבד אין לנו כח ואנחנו מתעצלים אבל ברגע שיש איתנו משהי נוספת שמדרבנת אותנו להזיז את עצמינו הכל נראה אחרת אותו דבר גם כאן. למה לא לקבוע עם חברה שעה שבועית של תפירה? הרבה יותר נחמד לעשות את זה בזוג ואם יש לך חברה טובה שגם אוהבת את התחום, תאמיני לי שתגלי שהמפגש המשותף הזה תורם לשתיכן. אין כמו חברות טובות כדי לתפור ביחד.

ואם את לא מוצאת חברה כזו- אני גם מזמינה אותך להיות חברה שלי בפייסבוק- לחצי כאן ועשי לי לייק

ולסיום הטיפ הכי חשוב- תפני לך זמן ביומן. זמן שמוקדש רק לתפירה. אם תחליטי על שעה שבועית שאת מקדישה לזה תראי איך יהיה לך הרבה יותר קל לעשות את הדברים תגרמי לדברים לקרות! וכל העולם? שיחכה.

זהו להפעם.

יש לך טיפים נוספים? דברים שעובדים בשבילך? את מוזמנת לשתף אותנו 

שבוע טוב ורגוע

רבקה

 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן