fbpx
לובשים חג! עם סדנה מיוחדת במינה

לובשים חג! עם סדנה מיוחדת במינה

כשכולם עדיין עסוקים עם פורים, אנחנו כבר עמוק בהכנות לפסח. ככה זה התופרות. או שהן נזכרות ברגע האחרון ואז עושות הכל מהר בלחץ (או מוותרות), או שהן מבינות, שאם רוצים להספיק הרבה, צריך להתחיל להתכונן מוקדם.
הרבה שנים הייתי מאנשי הרגע האחרון אבל הגעתי למסקנה, שזה הרבה פחות כיף. הרבה יותר נחמד לדעת שיש לי זמן בנחת ושום דבר לא לחוץ…..

אחת החולצות שאני יותר אוהבת לגברברים שלי, אלו חולצות כותנה עם חצי כפתרה וצווארון סיני. הן יושבות יפה הן מחמיאות, מצד אחד הן אלגנטיות ומצד שני לא מדי..
אחת הבעיות עם החולצות האלו שהן מבדי אריג ולכן אין להן גמישות או מתיחה ואז, אם זה לא בדיוק המידה, זה איכשהו נראה הרבה פחות טוב. חוץ מזה שהאיכותיות שמבניהן עולות לא מעט…

ואני יש לי 2 בנים שיהיו בריאים! אחד במידות קטנות מדי לגילו והשני בדיוק ההפך – במידה הרבה יותר גדולה. ומה קורה במצב כזה? אם לוקחים מידה שמתאימה להיקפים, זה אולי מתאים בהיקף אבל לא מתאים בכתפיים ובאורך. אם מתאימים לפי האורך או הכתפיים זה יכול להיות צר או רחב מדי להיקפים. בקיצור- הגעתי למסקנה שהרבה יותר מהר וקל פשוט לתפור להם חולצות בדיוק במידה שלהם. כאלו שיושבות טוב על הכתפיים מספיק רחבות או צרות בבטן וארוכות בדיוק לפי האורך שמתאים להם.

במבט ראשון נראה שהגזרה אולי קצת מורכבת אבל האמת? שאחרי שתופרים חולצה או שתיים, מבינים כמה זה פשוט להצליח להגיע לרמת דיוק וגימור מאוד גבוהה בקלות ממש.

חצי כפתרה

   צווארון סיני/דמוי סיני

מכפלת עגולה כפולה כדי לקבל גימור נקי

ואפשר לעשות את זה כמובן מכל בד וצבע שתבחרו.
לבן או כחול או ג'ינס או תכלת. את הגימורים אפשר ליצור מאותו בד או בשילוב בדים כדי לתת טאצ' מעניין

פשוט תענוג של חולצות!

מתאימות לגברים או לילדים, ואפילו לתינוק שלי תפרתי כמה מכל השאריות. כי באמת הן מאוד פשוטות להכנה אבל באותה מידה חגיגיות!

אני מאוד ממליצה לעשות תפר משכיב חיצוני לכתפיים ולשרוולים כי זה שומר על התפרים טוב יותר ומגן עליהם שלא יקרעו בקלות ובכלל להקפיד שכל תוספות התפרים יהיו בתוך העיבודים.

בקיצור אם עוד לא ניסיתם לתפור חולצות כאלו אני אומר את זה בהכי פשטות- לכו תתפרו כאלו חולצות. זה פשוט תענוג אמיתי להצליח!

טוב לא חשבתם שאשאיר אתכם לנסות את זה לבד נכון?

אז במיוחד לכל אוהבות התפירה וחולמות החלומות הגדולים הכנתי לכן סדנה בקונספט ייחודי בתזמון מושלם לפסח! סדנה שתתן לכם את כל הטכניקות והכלים הכי מדוייקים כדי לתפור בגדים מהממים לחג ולהגיע לרמת מקצועית גבוהה בצורה קלה. 

סדנת לובשים חג מורכבת מ4 חלקים. כל חלק מוקדש למישהו אחר מהמשפחה- תינוקות, ילדות, נשים, נערות גברים ובנים. בכל חלק תקבלו שיעורים מפורטים וברורים עם הטכניקות שיעזרו לכן לתפור בגדים בדיוק כמו שאתם רוצים לכבוד החג. 

הסדנה מתאימה למי שיש לה כבר רקע בסיסי בתפירה ושרטוט גזרות, והיא מכילה 20 שיעורים! חצי כפתרה וצווארון סיני, צווארון בייבי וסגירת כפתור בגב. הכנסת גומי במותן או בשרוול ומכפלות כפולות, עיבוד חיצוני או פנימי, שרוולונים, קפלים, כיסים נסתרים, חצאיות קומות ועוד המון דברים שווים שווים!

הסדנה זמינה במחיר השקה מיוחד לכבוד החג והיא בנויה בצורה כזו שתאפשר לכם ליצור עשרות שילובים של בגדים בגזרות ובבדים שונים. עכשיו זה הזמן להתחיל להתכונן כדי להגיע לחג לבושים כמו שצריך!!

כל הפרטים בלחיצה על הקישור- https://shoham-fashion.ravpage.co.il/LOVSHIMHAG

עוד לא התחלתם לתפור בגדים לחג?? אני מחכה לכם בסדנה…
רבקה

 
 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן