fbpx
למה לקנות אם אפשר לעשות לבד

למה לקנות אם אפשר לעשות לבד

שבאתי לפרסם את הפוסט הזה פתאום שמתי לב שעבר יותר מחודש וחצי מאז הפעם האחרונה שפרסמתי בבלוג. הופתעתי לרגע כילא חשבתי שעבר כל כך הרבה זמן. אני לא הפסקתי לעבוד לרגע והבלוג הזה הוא חלק משמעותי מהשוטף אבל עברו עלינו כ"כ הרבה דברים, היה את חנוכה, שכבר נראה כאילו עברו שנים מאז שהוא היה פה ואח"כ שבוע שלם של שלג שהיה לא פשוט בכלל.

חצי שבוע היינו בבית בכפור אימים ללא חימום וללא חשמל וחצי שבוע אצל ההורים בירושלים שגם המצב לא מזהיר- אבל לפחות היה חימום. היה שלב שהיה לנו כ"כ קר שהדלקנו מדורה באמצע הסלון, והקרבנו בשבילה קולב מעץ מסגרת של תמונה, קרש לחלות ואפילו קרש של הסוכה שלנו אבל כיבינו די מהר כי זה עשה כ"כ הרבה עשן. הייתם מאמינים  שבחוץ שלג בגובה מטר ואי אפשר לצאת?

אחת החברות הראשונות שלי אולי בעצם הראשונה, ילדה בת בכורה. הזכרתי את זה לא פעם שאני מאד אוהבת לתת מתנה משהו שאני תפרתי, במיוחד עם זאת בת, והכנתי לה מתנה שרוולון מפליז עם מכנס קומות. אני מתה על המכנסי קומות האלו במיוחד לילדות קטנות זה כ"כ חמוד וכ"כ כיף בחורף ובאמת שזה קל לעשות את זה. כל מה שצריך זה גזרה בסיסית של מכנסיים ושאריות בדים.

ואפשר גם בצבע אחר

את הגזרות הבסיסיות העתקתי כמובן מסרגל הגזרות  וזו גם ההזדמנות לספר שבקרוב ממש יוצא לאור סרגל מכנסי ילדים בפורמט מחודש ושווה הרבה יותר השקעתי בו שעות של תכנון ומחשבה כדי לדייק ברמת המידות  וכל מי שתרצה תוכל לרכוש לעצמה סרגל כזה- אבל אני עוד יעדכן על זה בהמשך.

תהנו מהמזג אוויר
(אצלנו קפוא אבל בטח יש מקומות שנעים…)
נשתמע
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן