fbpx
ניו ג'רסי- לא מה שחשבת

ניו ג'רסי- לא מה שחשבת

ג'רסי הוא בד סריג המזכיר בתכונות שלו את הטריקו אך יש לו כמה יתרונות המבדילים אותו מהטריקו. הוא קצת יותר עבה ויציב ולכן הרבה יותר קל לעבוד איתו. הוא לא זז ומתגלגל בקצוות   ופשוט יותר לתפור אותו במכונת תפירה בייתית. הוא לא בד שנפרם ולכן לא חובה לתפור לו גימור של אוברלוק או זיגזג.

מי שנמנעת ללבוש טריקו, בגלל צניעות, הבד הזה יכול להיות תחלופה מצויינת. בגלל שהוא טיפה יותר עבה ויציב, הוא פחות מבליט ונצמד לגוף. זה שהוא עבה יותר זה לא אומר שהוא יהיה חם בקיץ,  להפך- הוא נעים למגע, ואם תתפרו אותו כחולצה ולא כעליונית, לא תצטרכו שום שכבה נוספת מתחת וזה כבר הרבה יותר מוצלח מאשר ללבוש כמה שכבות אחת על השניה.

בכלל- כשיודעים לתפור לבד אפשר לחסוך כ"כ הרבה תסכול ועצבים, כי במקום לקנות בגד אחד ומתחתיו גופיה בשביל המחשוף ומעליו שרוולון בשביל השרוולים ולמטה תחתית בשביל האורך ועוד עליונית בשביל שלא יהיה צמוד.

אפשר פשוט לתפור שמלה/חולצה אחת שמתאימה בדיוק למידה שלכם ולסגנון שלכם. ואז גם פחות חם.

 
 

(לא שזה רלוונטי במזג אוויר שכזה, אבל הקיץ אוטוטו כבר כאן)

חולצה מג'רסי בצבע חרדל

 עליונית ג'רסי אדומה עם קפלים

בד ג'רסי מגיע במבחר צבעים (לא כמו בשיפון לייקרה אבל עדיין מבחר גדול) בעיקר בצבעים חלקים. בחורף אפשר למצוא אותו בהרבה חנויות אבל בעיקר בחורף, בקיץ זה כבר קצת יותר קשה. אז מי שרוצה שגם בקיץ תהיה לה אפשרות להשתמש בו אני ממליצה להצטייד עכשיו באיזו כמות נכבדה.

שמלת ג'רסי אפורה עם טקסטורה- נורית צרור

 שמלת ג'רסי שחורה של אסף פלג

דרך אגב- השמלה השחורה הזו מחירה בחנות 499 שקלים. זוהי שמלה מגזרה פשוטה ובסיסית ביותר ויש בה לא יותר מאשר 1.5 מטר בד. בחישוב גס שמלה כזו בהכנה עצמית  תעלה לכם כ- 30 ש"ח מקסימום אז לא שווה לתפור לבד?

בנחלת בנימין אפשר למצוא את הבד בחנויות של הסטוקים. אני לא יכולה להתחייב לכם על האיכות שם אבל יש 2 חנויות שאני בד"כ קונה במחיר טוב ובאיכות טובה

1. קאשי- בצד הקרוב יותר לאלנבי (יש להם 3 חנויות בנחלה) 2. זכריה הרצל- בצד שקרוב לגרוזנברג.  (בחנויות האלו אם תגידו שהגעתן דרכי- תוכלו גם לקבל הנחה.)

 
 

הקיץ עוד מעט מגיע 

אז רוצו לקנות לפני שייגמר.

שבוע נפלא

רבקה 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן