fbpx
נסיכה כלה מלכה- חלומה של כל ילדה.

נסיכה כלה מלכה- חלומה של כל ילדה.

כששאלתי את מעיין למה היא רוצה להתחפש התשובה שלה הייתה ברבי. אחרי כמה ימים היא בקשה כלה ומאוחר יותר נסיכה.

 

לא שחשבתי אחרת כן? רב הילדות בגיל הזה החלום שלהן הוא להיות כלה, מלכה או נסיכה לא באמת חשוב איך בדיוק קוראים לזה, העיקר שיש שמלה נפוחה ומלכותית והכל בסדר גמור.

מכיוון שעודף זמן זה לא הצד החזק שלי אני משתדלת ללכת על דברים פשוטים ומהירים. ועדיין, למרות שיש עוד הרבה דברים חשובים ודחופים  על התפירה אני לא מוותרת (טוב העבודה מחייבת)

אבל תודו שאין כמו הסיפוק להרגיש שעשינו לבד בטח לא כשרואים את החיוך המאושר של הילדים. וכל עוד הם לא מאתגרים אותי בתחפושות מורכבות מדי- אני לגמרי איתם.

  

אז איך מתחילים? מכיוון שהלכתי על גזרה פשוטה מאד רציתי בד מיוחד שייתן את הטוויסט. ממש במקרה נתקלתי בבד המאלף הזה. בד כסוף שמנצנץ במלא צבעים שעלה לי 25 ש"ח לכל השמלה (יש לי פה 2 מטר בד) הבד הוא חצי אריג חצי סריג כך שזה חסך לי את הצורך ברוכסן. לחגורה והפרחים קניתי אורגנזה זוהרת- שעולה כלום כסף (בד"כ 10 ש"ח למטר לאורגנזות הפשוטות) ולתחתית – רשת. כדי לנפח את כל העסק. (נסיכה או לא??)

וזאת הגזרה לשמלה- הכי פשוטה שיש שמלה- חלק עליון גזרה בסיסית עד קו המותן חלק תחתון עיגול שלם ללא תפרים בלבד (תוכלו לראות הסבר בהדרכה על השמש) שרוול- חלק עליון- גזרה עם כיווצים  חלק תחתון- ללא שום שינוי. 

לתחתית השתמשתי בבד רשת שימו לב הוא עבה יותר מטול רגיל וקשה יותר ולכן גורם לנפח. אבל הוא גם מגרד ולא נעים לכן הוספתי שכבה נוספת מתחת ואת הגומי תפרתי מבפנים כדי שהרשת לא תציק. גם הגזרה של התחתית היא עיגול שלם. אם הילדה שלכן גבוהה תצטרכו לקנות יותר בד וליצור 2 חצאי עיגול נפרדים.

אז לכו פנקו את הנסיכות שלכן באיזו שמלה מסתובבת ונפוחה והעיקר שיהיה פורים שמח ומלכותי.

רבקה

תגובה אחת
  1. אלישבע

    נראה מאלף!!!!

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן