fbpx
איך תופרים 5 מכנסיים בשעתיים וחצי

איך תופרים 5 מכנסיים בשעתיים וחצי

 

כבר הרבה זמן שרציתי לתפור את המכנסיים האלו. ולמרות שהן פשוטות למדי,  לא מצאתי זמן אז קניתי כל מיני מכנסיים בכל מיני מקומות (וחלקן עלו לי לא מעט כסף) אבל תמיד המכנסיים היו בעייתיות. או שזה עם רוכסן וכפתורים ואז זה ממש מציק לו לבן שלי, והוא די מסרב ללבוש או שזה ארוך וצר או שזה קצר ורחב והמכנסיים עם הגומי, אלו שהכי נוחות בסופו של דבר, תמיד נראות כמו שק. (זה החלק שמפריע לי- לפחות בשלב הזה)

אז כשכבר לא הייתה ברירה כי תכלס' לא חבל על הכסף? לקנות מלא מכנסיים שלא עושות את העבודה? עצרתי רגע וחשבתי איך אני תופרת כמה שיותר מכנסיים בכמה שפחות זמן? (האמת שבאמת לא הייתה ברירה כי כבר 3 חודשים אני אומרת לכולם- מחר אני אתפור מבטיחה)

אז אלו התשובות-

1. משתמשים בסרגל גזרות מוכן

2. תופרים את הגזרה הכי פשוטה

3. עובדים בשיטת ה"סרט נע"

4. תופרים מכנסיים בגוונים דומים כדי שנוכל להשתמש באותו החוט.

 

בזמן שהיה לוקח לי לנסוע לעיר הקרובה להסתובב קצת ולחזור (אה ויש את מחיר הדלק גם) חסכתי לי 250 שקלים על מכנסיים חדשות ולא יעילות.  בקיצור תעצרו הכל עכשיו- 5 זוגות מכנסיים בחצי יום עבודה זה הדבר!!

 ועכשיו קצת יותר ברצינות-  מכנסיים זה באמת קל מאוד לתפירה לא תמיד חייבים את כל התיפורים והכיסים והרוכסנים וכו'. אם גם הבנים שלכן או האחים או האחיינים לא אוהבים מכנסיים עם רוכסן וכפתור אלא גומי פשוט שקל להלביש ולהוריד למה לא לחסוך את כל הזמן והכסף הזה? חוץ מזה זה גם ממש נותן הרגשת סיפוק (וקצת גאווה- חייבת לאמר) המלצה שלי- שווה בדיקה.

ואם רוצים לדעת בצורה מקצועית יותר איך לשרטט ולתפור מכנסיים לכל מידה הכי קל זה להצטרף לקורס מכנסיים שלנו 
כל הפרטים בלחיצה כאן- https://shoham-fashion.ravpage.co.il/michnas

רבקה

תגובה אחת
  1. דניאלה

    הוידאו לא עובד:/

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן