fbpx
כל אחת יכולה לתפור טייץ בקלי קלות אבל יש 2 דברים שחייבים לדעת לפני!

כל אחת יכולה לתפור טייץ בקלי קלות אבל יש 2 דברים שחייבים לדעת לפני!

אחד הפריטים הכי רלוונטים לעונת המעבר הזו ולחורף בכלל זה הטייצים. 

בגלל שבשבוע האחרון נשאלתי פעמיים האם טייץ חייב להיות מבד נמתח? או שאפשר לעשות אותו גם מבד אריג? (כזה שאין לו מתיחה כמו כותנה או ג'ינס וכו') אז החלטתי לענות על זה לטובת כל מי שתכננה לשאול או שלא לגמרי הייתה בטוחה,

אז התשובה היא שכן- טייץ חייב להיות מבד נמתח! ולמה הוא כ"כ מתאים לנו עכשיו? כי אם את כמוני לא ממש אוהבת ללבוש גרביונים (שבד"כ עשויים מחומרים סינטטיים) ולפעמים קצת פחות נעימים על הגוף את יכולה להשתמש בטייץ כתחליף מעולה!

מה שעוד כיף בטייצים שאפשר לעשות אותם בהמון דוג' מהממות כמו בתמונה היפה הזו של תלמידה שלי שהתחילה לתפור ממש לא מזמן ותראו איזה מושלם יצא לה הטייץ הראשון-

אז חוץ מזה שחייבים להשתמש בבד סטרץ' מה עוד חשוב לשים לב כשתופרים טייץ?

1. סוג הבד- טייץ זה פריט לבוש שנצמד לגוף ולכן הוא צריך להיות מבד נושם ככה שעדיף לבחור בבד כמו סימפוניה ופחות ללכת על הלייקרה שהוא 100% סינטטי (אלא אם כן זה טייץ לריקוד תחפושת או משהו כזה)

2. הגזרה- אם אנחנו רוצים שהטייץ ישב עלינו יפה וצמוד כמו שטייץ צריך להיות אי אפשר להשתמש בגזרה רגילה של מכנס ורק להצר אותו, אנחנו חייבים להשתמש בגזרה קצת יותר קטנה מהמידה שלנו כדי  שזה באמת יהיה מושלם. מי שיש לה סרגל גזרות הבסיס שלנו, אני ממליצה לה להשתמש ב- 2 מידות מתחת וטיפה להצר את קצה המכנס.


אם תרצי לדעת יותר  על איך תופרים מכנסיים בכלל וטייצים בפרט, תוכלי להצטרף לקורס מכנסיים שלנו שבתוכו יש שיעור שמסביר יותר בפירוט על טייצים.  ובכלל על כל סוגי המכנסיים הקיימים. והאמת היא שבכלל, הכי שווה זה להצטרף ל"פשוט לתפור" ולקבל את קורס מכנסיים במתנה!!

ועד הטיפ הבא
שיהיה המשך שבוע מצויין
מלא דברים טובים
ובגדים מהממים

רבקה קליין- עיצוב חופשי.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן