fbpx
שרשרת אלטרנטיבית ליום העצמאות

שרשרת אלטרנטיבית ליום העצמאות

משהו כאן זוכר את פסח ? כי לי הוא נראה כמו חלום רחוק שהיע לרגע וחלף בלי להשאיר זכר אבל מזל שיש לנו תמיד סיבות לחגוג כי החודש הקרוב מלא בימים טובים. 

אין ספק שדגל ישראל הוא הסמל הכי נפוץ בימים אלו בכל צומת פניה וסימטה תוכלו לראות חבר'ה צעירים מוכרים לכם מהכחול לבן הזה. ובכל זאת השנה התחשק לי לעשות משהו קצת שונה. לשמור על הכחול לבן אבל לתת משהו קצת יותר מעוצב, קצת אחר אז טרנד שרשראות הדגלונים עדיין כאן וחוץ מזה שזה נורא יפה זו גם אחלה דרך לנצל שאריות בד. וזה באמת אחד הדברים הכי פשוטים להכנה ולמרבה הפלא לוקח הרבה פחות זמן ממה ששיערתי.

אז אם גם אתם הזמנתם את כל המשפוח'ה לעל האש המסורתי וממש בא לכם שיהיה יפה, ולא פחות חשוב מזה- לקבל ים של מחמאות, יש מצב שהדגלונים הקטנים והחמודים האלו בהחלט יעשו את העבודה. כל מה שצריך זה כמה שאריות בדים בגווני כחול לבן וסרט אלכסון כותנה. אני השתמשתי בבדי כותנה כי הם הרבה יותר קלים לתפירה.

אז תכל'ס מה עושים?
גוזרים מלא משולשים מהבדים השונים, המשולשים שאני עשיתי הם ברוחב של 18 ס"מ ובגובה של 20 ס"מ והדרך הכי קלה להכין אותם היא לגזור רצועות של 20 ס"מ, לקפל אותם ל4 ולגזור קווים אלכסוניים כך שכל קו הוא בעצם גם הצלע של המשולש ליד.

כיש לנו מספיק משולשים, תופרים כל שניים ביחד, רק בצדדים כמובן, והופכים

 

השלב הבא זה לתפור אותם עם סרט אלכסון. מקפלים את הסרט לשתיים תופרים בערך 10-15 ס"מ בהתחלה בשביל קשירה או תליה ואח"כ במרחקים קבועים מכניסים את הקצה הפתוח של המשולש בתוך הקיפול של הסרט כך שהתפר גם מחבר את 2 הקצוות של הסרט וגם את הדגלון.

אני מאוד אוהבת שזה לא סימטרי. אז בלי לפחד, פשוט תקחו דגלונים אקראיים בצבעים שונים וצרו לעצמכם שרשראות מושלמות

 

 

חג עצמאות שמח ומלא דברים יפים

רבקה קליין

 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן