fbpx
תיק עיתון

תיק עיתון

שבוע שעבר היה לי שבוע קצת עמוס. בתחילת השבוע טיפלתי בכל הנשים שרצו להצטרף לקורסים החדשים שנפתחים ממש בעוד כמה ימים בקיצור באמת שבקושי הספקתי לנשום, ולא שאני מתלוננת חלילה, אבל במשך כל השבוע העמוס הזה לא נגעתי אפילו פעם אחת במכונה שלא לדבר על לעשות משהו בשביל עצמי.

ובכל זאת כשהגעתי לסופ"ש החלטתי שמשהו צריך לעשות שבוע שלם שעובר ולא תפרתי בו כלום מרגיש לי קצת מבוזבז. רציתי משהו בשבילי לכיף שלי לגמרי לא קורסים לא הדרכות לא בגדים לילדים- משהו בשביל עצמי.

לפני איזה שנה באחד מהשיטוטים שלי פגשתי בבד מדליק ביותר איך שראיתי אותו ידעתי שלא משנה מה, אני אתפור ממנו משהו. זה בד שהוא חצי סקאי חצי דמוי עור חצי פלסטיק מין ערבוב משונה שכזה- אבל עם הדפס מגניב ביותר. במשך שנה שלמה הוא חיכה על המדף עד אתמול כשהחלטתי שהגיע הזמן לתפור לעצמי תיק חדש.

חשבתי על גזרה שמצד אחד תראה מאוד מיוחדת אבל מצד שני לא באמת תקח הרבה זמן לתפור כי יש לי עוד שבת בדרך ואי אלו עבודות בית שהוזנחו בשבוע החולף. (האמת שבסופו של דבר זה לקח לי קצת יותר זמן משחשבתי אבל היה שווה…)

בהחלטה של רגע החלטתי לצלם את עצמי בסרטון תופרת את התיק הזה כדי שמי שרוצה תוכל לתפור אחד כזה  לעצמה- אפשר ללחוץ כאן לקבלת גישה להדרכה המלאה אני מאוד אוהבת את התוצאה אם כי הייתי שמחה שהוא היה יוצא קצת יותר קטן

אז לפני שאתם עושות לפי המידות שאני עשיתי תחשבו מה באמת הגודל שאתם צריכות. מכיוון שגם לא היה לי יותר מדי זמן לערוך את הסרטון הוא בערך כמו שצילמתי- קחו בחשבון. שילבתי 2 בדים אחד חלק ואחד מקושקש עם הדפס של עיתון, ותפרתי לו בטנה עם כיס בשביל הטלפון שתמיד נעלם לי בתוך התיק

הוספתי פפיון בשביל הקיטש

ולמרות שלא היה לי זמו השקעתי בגימורים החיצוניים כי אם כבר אז עד הסוף.

 

את הרצועות עשיתי יחסית רחבות כדי שיהיה לי קל יותר להחזיק (ובעיקר פחות כואב) ורק אחרי שסיימתי לתפור הבנתי מה אני באמת הכי אוהבת בו יש בו כיס אחד בלבד! בניגוד לתיק הקודם שלי שיש בו כ"כ הרבה כיסים שאף פעם אני לא מוצאת בו כלום.

כמובן שתפרתי גם רוכסן- זה נראה לי הרבה יותר מוצלח מתיק תקים וסקוצ'ים למיניהם למרות שזו גם אופציה טובה וזה לגמרי אפשרי.

וזהו. עכשיו יש לי תיק חדש שאני מאוד אוהבת הוא מחכה לי על הדלת למרות שביומיים הקרובים אני ממש לא מתכננת לצאת לסידורים אבל שיהיה- אולי זה ייתן לי השראה ללכת להסתובב היכן שהוא.

מי שזה עשה לה חשק לתפור לעצמה גם אחד כזה פה יש קישור לקבלת גישה להדרכה ואם גם הצלחת לתפור תיק אחד מתנה לעצמך אשמח לראות את התוצאה.

שיהיה שבוע נפלא ומלא יצירה

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן