fbpx
דריל ופלמינגו וריחות של סתיו

דריל ופלמינגו וריחות של סתיו

זה לא סתם שהפלמינגו קיבל יחסי ציבור כאלו טובים. זו באמת חיה מיוחדת, מתוקה ומרשימה. לפחות כשהיא מודפסת על בד תכלת יפה שכזה. כן, יש בדים שקשה לי לעמוד בפניהם והם חוזרים יחד איתי הבייתה ומחכים עד שיגיע זמנם להפוך לבגד חדש. 

מכיוון שעונת המעבר כבר כאן הבד הזה, שנקרא דריל, היווה פתרון מושלם. דריל זה בעצם סוג של כותנה אבל עבה וצפופה יותר, מה שהופך את הבד למתאים יותר לעונה הזו מאשר כותנה רגילה. דריל זה בעצם הבד שמשתמשים בו למכנסי גברים. מה שקרוי דגמ"ח. ייתרון נוסף הוא שהבד יציב ונוקשה יותר. ובגזרות מסויימות זה נראה טוב יותר.

בד"כ אני פחות אוהבת לתפור לבנות בגדים זהים. אני אוהבת את זה שלכל אחת יש את הצבעים שלה והייחודיות שמתאימה לה. אך מכיוון שאף אחת לא ממש רצתה לוותר על הבד, שתיהן קיבלו אותו באהבה גדולה.

לגדולה בחרתי להכין חצאית קפלים (בחרתי בקפלים נפגשים שהמראה שלהם יפה יותר בעיני) ובנוסף, עליונית שהבד שלה הוא חצאית כותנה ישנה שלי, שהייתה במצב מעולה אבל לא השתמשתי בה. מכיוון שעבדתי עם גזרה, היה לי הרבה יותר קל לעשות את החישוב ולוודא שזה אכן הבד יספיק לי ולא לגלות באמצע התפירה,  שבעצם אין לי מספיק בד. (בהמשך הפוסט צרפתי שרטוט של גזרת העליונית וגזרת החצאית למי שתרצה לתפור לעצמה)

אני ממש אוהבת את השילוב הזה של ורוד ותכלת!! מתוק אבל בוגר.

כשמקפידים על גימורים, על רוכסן בצבע שמשתלב טוב, ובכלל על גזרה נכונה שמתאימה לגוף- התוצאה תמיד יוצאת הרבה יותר טובה!

גם בגזרת הסרפן הלכנו על אותו רעיון. חיתוך במותן ותוספת של קפלים נפגשים. כמובן שהכל על בסיס גזרת A כך שהתפירה וחישוב הגזרה הופכים לפשוטים יותר. את הגימורים לפתח הצוואר ולפתחי השרוול בסרפן סיימתי בעזרת סרט אלכסון שהכנתי מהבד עצמו. כך הגימור יוצא הרבה יותר יפה, מדוייק ונקי.

את העליונית תפרתי מבד פוטר דק שמצד אחד הוא מחמם ומצד שני הוא לא מדי עבה, כך שגם בימים האלו, שמזג האוויר לא תמיד ברור, זה עדיין משתלב מצויין. (דרך אגב כל הבדים הם מקאשי בנחלת בנימין)

ובסוף, לא באמת משנה מה נתפור נקנה או נלבש- החיוך שווה את הכל!!

אז הנה הטיפים שלי לתפירה מוצלחת- 

1. הבד חשוב לא פחות מהגזרה. יש לכם מעט זמן? תשתמשו בגזרות פשוטות ובדים מיוחדים.
2. תמיד תמיד תכינו גזרה לפי המידות. ככה תוכלו גם לחסוך זמן וגם לדייק יותר בתוצאות.
3. תתאימו את סוג הבד לעונה. בעונות מעבר נשתמש בבדים שהם עבים ומחממים יותר אבל לא מדי. כך שגם אם תצא השמש וגם אם תסתר- יהיה לנו נעים.
4. אם אתם תופרים למישהו אחר, אפילו אם זה הילדים שלכם, תמיד תתיעצו איתם על מה הם אוהבים או רוצים. זה לגמרי ההבדל בין בגד שילבשו אותו לבין בגד שיאר יתום ומסכן בארון.
5. אל תקנו בדים יקרים מדי כדי שבמידה וזה לא יצא בדיוק כמו רציתם או חלילה וחס- ייהרס, לא תתבאסו מדי. יש המון בדים מקסימים איכותיים ולא יקרים.

והנה הגזרות של הסטים שמופיעים בתמונות-

(כל ההסברים מופיעים בקורסים כך, שאם אתן תלמידות- מצויין. תוכלו לתפור את זה בקלות בעזרת ההסברים השונים.
ואם אתן עוד לא תלמידות שלנו? תמיד אפשר להצטרף לקורס הטוב ביותר בשבילכן בלחיצה על הקישור כאן- http://https://shoham-fashion.com/node/9540) 

רוצה לצפות בקובץ מוגדל? רוצה להדפסה את הקובץ אן להוריד אותו למחשב לשימוש עתידי? לחצי כאן

ואם יש לכן שאלות בקשות או טיפים נוספים לתפירת הבגדים האלו או סתם בא לכן להגיד מילה טובה – מוזמנות לכתוב לי כאן למטה בתגובות ואשמח לענות על הכל!

המשך סתיו נעים וחמים
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן