fbpx
השינוי שעשה את כל ההבדל…

השינוי שעשה את כל ההבדל…

לפני 3 שנים השתתפתי בכנס עסקי כלשהו. הייתי אז שנה אחרי לידה והייתי לבושה די רגיל. ממש ממש רגיל. בעיקר חיכיתי לחזור לעצמי שלפני הלידה כדי שאוכל ללבוש שוב את השמלות היפות שלי ששכבו בארון.

                      {זו אני לבושה לגמרי לגמרי רגיל. ומשעמם. ולא כ"כ מחמיא}

במהלך ההפסקה ניגשה אלי ידידה טובה שהכרתי באחד הקורסים שעשיתי היא הסתכלה עלי במבט בוחן כזה ואמרה לי אני יודעת מה את צריכה לעשות! היא אמרה את זה בנימה מאוד החלטית "ויודעת" אז חיכיתי לשמוע מה יש לה לאמר לי. זה בטח יכול לשנות את חיי לנצח. את חייבת ללכת ללמוד סטיילינג ולהתלבש מהמם! את יודעת שכל התלמידות שלך בוחנות אותך בשבע עיניים???

ואז התחילו התירוצים. בעיקר פנימה לעצמי. תראי אני דתיה אני לא יכולה להתלבש בצורה בולטת ומושכת תראי אני אחרי לידה (יותר משנה….) אני צריכה לחזור לעצמי תראי זה לא כ"כ פשוט רק אנשים מוכשרים יכולים לעשות את זה אני בסה"כ יודעת לתפור (ולעצב) אבל כשחזרתי הבייתה זה לא עזב אותי פתאום הבנתי שאנחנו כולנו, כל הנשים, פשוט במלחמה מתמדת עם עצמינו. ותמיד מחכות ליום שאחרי… יש ביננו מעטות, ואני מעריצה אותן על כך, שמסוגלות להסתכל במראה ופשוט לאהוב את מה שהן רואות אבל רובינו מסתכלות ואומרות- "אני נראית נחמד אבל… אולי קצת להכניס את הבטן, קצת לחזק שרירים  אם רק הייתי יותר רזה רק יותר שמנה רק יותר גבוהה רק יותר ויותר…

עד מתי אני יכולה להילחם כל בוקר עם עצמי? למה לא פשוט לאהוב את מי שאני באמת?? הרי זה בדיוק מה שאנחנו מצפים מהסביבה שלנו שיאהבו אותנו כמו שאנחנו לא?

ואז הבנתי שהכל היה בעצם תירוצים. זה שאני דתיה לא אומר שאני לא יכולה להתלבש יפה ונכון וזה שאני אחרי לידה בטוח לא אומר שאני לא יכולה להתלבש יפה. ומה שעשיתי אח"כ היה פשוט להרשם לקורס סטיילינג וללמוד פעם אחת ולתמיד את התיאוריה מאחורי העבודה שלי. למדתי על מבני הגוף השונים ועל התאמת צבעים נכונה- מה שעד היום עשיתי פשוט לפי העין. למדתי על כל מיני סגנונות ופרופורציות ופתאום הבנתי איך לפעמים בשינויים קלים מאוד אני יכולה להפוך את המראה להרבה יותר נכון יפה ומחמיא ובעיקר להסתכל במראה ולאהוב את מה שאני רואה בלי אבל ואולי ומחר. להשתמש בפריטים מסויימים ללוקים שונים. להתלבש חכם נכון צבעוני ויפה.

            {וזו אני אחרי- חגורות, גזרות גבוהות, ושילובי צבעים עם קצת יותר אומץ}

 

אבל שמרתי את זה לעצמי. במשך הזמן שעבר קיבלתי לא פעם בקשות מתלמידות להכניס למערך הקורסים שלנו גם את תחום הסטיילינג אבל גם שם נשארתי עם התירוצים- זה לא התחום שלי, אני לא טובה בזה, אין לי זמן לזה, אי אפשר ללמד את זה, יש טובים ממני. עד שהבנתי פעם נוספת- שזה הכל תירוצים. למעלה מ3 שנים שאני אוספת חומרים, טיפים וידע ששווה זהב אין שום סיבה בעולם שלא אחלוק אותו עם אחרים.

בתחילת השבוע ציינו את ט' באב. יום חורבן המקדש. בשבוע וחצי שקדם לו, נהוג אצלינו שלא לתפור. זהו סימן לאבלות ואני בהחלט הרגשתי את זה. אבל, הבנתי שזו הזדמנות מצויינת עבורי לאסוף את כל החומר שיש לי ולאגד אותו בצורה טובה ונכונה כדי שאוכל להעביר את זה הלאה. אולי לא תאמינו, אבל במשך שבוע וחצי ישבתי כל יום משעה 8.00 בבוקר ועד 19.00 בערב ופשוט כתבתי, צילמתי, אספתי תמונות, ערכתי  ואני גאה להציג בפניכם את אחת הסדנאות היותר יפות מושקעות ומקיפות שעשיתי

סדנת הסטיילינג של עיצוב חופשי.

 

(כל הפרטים על הסדנה בלחיצה כאן)

יש בה כ"כ הרבה ידע, שחשוב לכ"כ הרבה נשים, שאני ממש שמחה שעשיתי את זה. אני חושבת שכל אישה שמכבדת את עצמה, כל אישה שחשוב לה להראות טוב ולהרגיש טוב ולאהוב את עצמה באמת בלי מלחמות ובלי תנאים- פשוט חייבת את זה לעצמה. זה לא משנה אם תופרת את הבגדים שלך, אם את קונה אותם או אם את מקבלת אותם במתנה כי הסדנה הזו היא פשוט הכל.

היא מלמדת איך לדעת מהו מבנה הגוף שלך ומהן הפרופורציות האמיתיות שלך ואיך להתאים בגדים בצורה נכונה ולהתאים צבעים וסגנונות איך להתאים ולבחור נעליים תכשיטים מטפחות כיסויי ראש תסרוקות איפור איך להתלבש נכון לאירועים ובהריון ואיך להלביש את הילדים בטוב טעם ומאיפה לקבל השראה ואיך להשתמש בה. זה לא משנה אם את דתיה חרדית חילוניה, אמא לילדים או סבתא לנכדים. אני יכולה להבטיח שאפילו עם מיישמים רק חלק קטן מכל הידע הנפלא שיש שם כבר יש שינוי משמעותי.

אני משתדלת להיות כמה שיותר אובייקטיבית, אם כי אני לא בטוחה שזה באמת אפשרי אבל אני באמת באמת חושבת שסדנה כזו היא פשוט הכרחית לכל אישה הדבר הכי משמעותי שראיתי מול העיניים שלי כשהכנתי אותה היא- איך לעזור לנשים פשוט לאהוב את עצמן. והיה לי כ"כ חשוב שכל אישה תוכל ללמוד ולהיחשף לידע הזה שהחלטתי למרות כל ההשקעה והעמל לתמחר אותה במחיר הכי טוב שאני יכולה כדי שכל אחת ואחת מכן שקוראת את זו תוכל להצטרף אלי ולעשות בעצמה את השינוי.

אז אני יותר ממזמינה אתכן להצטרף אלי לסדנה הלוואי שהייתי יכולה לעשות שינוי עולמי בקבלה העצמית שלנו כנשים  אבל בנתיים אני אסתפק בלאהוב את עצמי באמת ולהעביר לכן את הידע שלי עד כמה שאפשר. תאהבו את עצמכן, תשקיעו באיך שאתן נראות ותהפכו את החיים שלכן למשהו שכיף לקום אליו בבוקר!

שיהיה חופש מקסים מהנה,

רבקה 

____________________________________________________________

בלחיצה כאן אפשר לקבל את כל הפרטים על סדנת סטיילינג

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן