fbpx
פרוייקט לזכרה של דפנה מאיר

פרוייקט לזכרה של דפנה מאיר

בעוד כחודש יחול יום השנה להרצחה של דפנה מאיר הי"ד. על דפנה נכתב רבות ואני חושבת שכמעט ואין משהו במדינה הקטנה שלנו שלא שמע עליה, על פועלה ועל גדולתה. אבל אני לא חושבת שהרבה אנשים ידעו או נחשפו לחלום הגדול שלה. דפנה חלמה לעצב בגדים. בגדים יפים, צנועים, נשיים. כל מה שכ"כ חסר לנו עכשיו.

 

את דפנה הכרתי לפני משהו כמו 7 שנים. לראשונה פגשתי אותה בהקשר של הפעילות שלה בתחום הנשיות. אני זוכרת את המפגש הראשון שלי איתה, למרות שמעולם לא שמעתי עליה לפני היא נתנה לי הרגשה כאילו היא רק חיכתה שאבוא. היא סיפרה לי על הילדים שלה על כל העזורות שיש לה ושאין לה. כל מיני דברים שמספרים לחברות אני זוכרת שהופתעתי מאוד מהאשה הזו. מהאנרגיה, מההתלהבות, מהשמחה הפשוטה.

אבל באמת באמת הכרתי אותה לפני שנה ורבע. היא שלחה לי מייל, שהיה הראשון בשרשרת התכתבויות בהם היא סיפרה לי על החלום שלה. להקים רשת גדולה לבגדי נשים שיהיו כולם בשכבה אחת. היא ביקשה שאלווה אותה ואעזור לה להגשים את החלום ואכן היא הצטרפה לקורס שלנו. אני לא יודעת אם נשמות גדולות מרגישות כשהן הולכות להיפרד אבל באותו יום עצוב ושחור קיבלנו מדפנה את הצוואה שלה אלינו. קבוצת הוואצאפ של הקורס אליו דפנה הצטרפה, הייתה פעילה כמעט חודשיים אך זו הייתה הפעם הראשונה שהיא כתבה לנו ולא סתם כתבה אלא צעקה את החלום שלה החוצה ממש כאילו היא הרגישה שזה ההזדמנות האחרונה להשאיר את הצוואה הזו שלה.

  

כששמעתי על הרצח באותו ערב ידעתי שלא משנה מה אני חייבת לעשות משהו למעו החלום שנגדע. רעיונות עלו ונפלו תוכניות שתוכננו ונגוזו בגלל חוסר בזמן בתקציב או באנרגיה מתאימה. ועכשיו כחלפה לה שנה בלי שאפילו שמנו לב החלטתי שלא משנה מה, יוצאים לדרך. לפעמים גם דברים קטנים יכולים לעשות טוב בעולם ולקדם אותנו עוד צעד. זה מה שדפנה תמיד אמרה וזה מה שהיא כתבה לנו בהודעה- "מעשים גדולים מתחילים בצעדים קטנים" וזה מה שהבנתי שצריך לעשות. אז אולי לא נגשים את החלום הגדול, ואולי לא היום, אבל לפחות נעשה עוד צעד אחד בדרך אליו.

אז החלטנו לצאת בפרוייקט מיוחד לזכרה. פרוייקט להגשמת החלום של דפנה.

קולקציה של בגדים בשכבה אחת- יפים נשיים וצנועים.

ובשביל זה אנחנו צריכים אתכן!

הפרוייקט יתחיל בתחרות עיצובים. כל אחת שתרצה להשתתף תשלח לנו דגם תפור ומוגמר של עיצוב שלה (כללים לעיצוב הבגדים תוכלו לראות בלחיצה כאן)

הדגמים שיעמדו בקריטריונים יצולמו בצורה מקצועית ויועלו לאתר. כל מי שהדגם שלה יצולם, תוכל לקבל את התמונות לשימושה האישי.

מתוך כל הדגמים שיעלו לאתר, יבחרו 10 הדגמים היפים ביותר- אלו שאתן תבחרו. הדגמים שיבחרו יצולמו בהדרכה אינטרנטית ויועלו לאתר לשימוש חופשי כדי שכל אחת תוכל לתפור לעצמה את הדגמים הנבחרים ובמעשה קטן להגשים את החלום הגדול של דפנה.

5 הדגמים היפים ביותר שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר- יזכו בפרסים שווים במיוחד. את הפרסים בתחרות תוכלו לראותבלחיצה כאן.

כולי תקווה שהפרוייקט הקטן הזה ייה מצבה יפה וגאה לזכרה של דפנה האהובה

ושנזכה להגשים את החלום שהיא לא הספיקה.

בתקווה לימים יפים ושקטים
מלאים באהבה ושמחה
רבקה

 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן