fbpx
Excellent Guidelines for Perfect Clothing

Excellent Guidelines for Perfect Clothing

It’s two weeks to Passover. Who would have believed that this is how we would arrive at one of the busiest times of year? Everyone is home and the streets are empty…

Well, for me it’s actually nice to have some more time for sewing. So for those who want to try and sew their holiday outfits on their own this year, in this post I’ve gathered together a few links to instructional videos that I’ve posted in the past. 

This way, when you have everything together in one place, it will be easier for you to do it yourself!

Obviously, these videos are short and to-the-point. For those who want to learn to sew seriously and receive all the best tools for success, the best thing to do is join our courses and workshops which can be found here.

And now to the videos. Let’s get started!

Those who like loose and free cuts can easily sew shirts and dresses in oversize patterns using the instructional video on how to sew a shirt without a pattern, which can be found here.

Here are a few examples of beautiful outfits which we can get out of such a pattern-

One of my personal favorite patterns is the bell-skirt. It’s true that this pattern requires quite alot of fabric but it falls so beautifully, compliments almost any body figure and works well with almost any type of fabric. You can use the pattern to sew a skirt, and you can also use it for the bottom section of a dress. No matter what you do, it will simply come out lovely.

Here at this link you can find a simple guide to creating such a skirt.

לפעמים אין לנו זמן או חשק להשקיע המון זמן בתפירה ואז אפשר להשתמש בגזרה בסיסית פשוטה ולשדרג אותה בעזרת תוספות כמו כפתורים, סרטים ורקמות מוכנות.

כאן בקישור יש סרטון שמסביר איך להוסיף רקמות בצורה קלה פשוטה.

ותראו כמה יפה זה נראה כשמוסיפים רקמה כזו

הנה פריט שיכול לשדרג כל בגד. שרוולון מושלם שאני כ”כ אוהבת את הגזרה שלו שגם לי וגם לבנות שלי יש 3 כאלו לכל אחת.

אפשר לתפור אותו מבדי אריג ובדי סטרץ’. מבדים מבריקים או חלקים. אפשר לעשות אותו קצר יחסית או ארוך עד המותן והוא פשוט נפלא. הטכניקה של השרטוט טיפה מורכבת אבל אם תעקבו אחרי ההוראות, אין אפשרות אחרת חוץ מלהצליח.

כאן בקישור תוכלו לצפות בסרטון ההדרכה

כשאני תופרת שמלות או חצאיות מבדים שקופים או בדים שפחות נעימים על הגוף ויש צורך בתחתית, אני אוהבת לתפור תחתית נפרדת. זה גם חוסך לי הרבה זמן כי עבודת התפירה היא קלה יותר, אבל גם מאפשר לי להשתמש באותה תחתית בשביל מספר בגדים שונה.

כאן בלחיצה על הקישור תוכלו למצוא סרטון הדרכה קצר לתפירת תחתית שמתאימה לכל בגד

הגזרה הזו מושלמת להריון אבל מתאימה גם סתם למי שאוהבת בגדים רכים ונופלים. היא כ”כ קלה להכנה שכל אחת יכולה להצליח. אפשר לוותר על השרוולים ואז אין בה אפילו תפר אחד. ואפשר להוסיף שרוולים ולקבל חולצה מושלמת בצ’יק צ’אק.

הנה הקישור לסרטון בלחיצה כאן

את ההדרכה הזו פרסמתי לאחרונה, אבל לטובת מי שפספסה הנה היא שוב. במקור ההדרכה היא לשמלת קטיפה, אבל הגזרה הזו כ”כ יפה ופשוטה שאפשר להשתמש בה לכל בד שיש לו נפילה ומראה דומה לקטיפה. לורקסים ג’טים, ג’רסי ועוד.
הנה הקישור לסרטון המלא בלחיצה כאן

תראו כמה הקטיפה הזו יפה והאמת היא, שקטיפה מתאימה גם לערבי האביב והסתיו שהם קרירים כך שזו אחלה אופציה לשמלת חג מיוחדת

בהצלחה!
ורק בגדים יפים!
רבקה קליין.



Leave a Reply

בניית אתר וורדפרס
Scroll to top
× כתבי לנו
Skip to content