fbpx
שמלת אוברסייז עם צווארון

שמלת אוברסייז עם צווארון

כשילדים יודעים בדיוק מה הם רוצים, זה לפעמים יכול להיות מאתגר.

אבל לא במקרה שלה. היא כ"כ יודעת מה היא רוצה בכל מה שקשור לבגדים שלה, שזה הדבר הטוב ביותר שיכול להיות בשבילי. היא אומרת לי איזה בדים היא אוהבת ובאיזה צבעים, היא מסבירה לי לפרטי פרטים איך הגזרה אמורה להיות ומה אמור להיות בכל חלק ומראה לי גם תמונות שמצאה ברחבי הרשת שימחישו לי בדיוק איך זה צריך להיות וכל מה שנשאר לי זה פשוט לתפור ולעשות את הגימורים כמו שאני אוהבת. 

כשהיא תיארה לי את השמלה וכבר דמיינתי את כל הגזרה ושלבי התפירה, החלטתי שזאת הולכת להיות ההדרכה הראשונה במועדון התפירה (עוד לא הצטרפת למועדון התפירה? כל הפרטים בלחיצה כאן ). יש פה כ"כ הרבה אלמנטים וטכניקות בתפירה שיכולים לשמש בעוד הרבה גזרות ובגדים. וחוץ מזה שזו שמלה כ"כ יפה שמחמיאה כמעט לכל גזרה שזה רק מתבקש לדעת לתפור אותה.

אז יש פה צווארון מיוחד שיושב על הצוואר ונסגר מאחור עם כפתור בפתח הצוואר. יש תוספת של כיווצים שגם מוסיפה יופי אבל גם מוסיפה בד ורוחב לשמלה כדי לקבל גזרה משוחררת וקייצית. וכמובן גזרה משוחררת שכל מה שצריך לעשות כדי לקבל אותה זה להשתמש בגזרה בסיסית עם הרחבה בצדדים.

בפתח מאחור וגם בפתחי השרוולים, הכנסתי סרט אלכסון שהכנתי לבד מהבד של השמלה. אני מאוד אוהבת גימור של סרט אלכסון מכיוון שזה נותן גימור נקי ומדוייק שלא נראה מאולץ. לכן, כשמכינים את סרט האלכסון מהבד של הבגד עצמו זה נותן את התוצאה הטובה ביותר. ותאמינו לי שזה הרבה יותר קל להכין את הסרט הזה מאשר ללכת לחפש סרט מוכן שיהיה מספיק דומה או לנסות לעשות גימורים אחרים.

ובסוף, ממש למטה, הוספנו התעגלות של המכפלת שנותנת טאצ' מיוחד ודרך אגב גם נותנת אשליה מסויימת של יותר גובה מאשר מכפלת רגילה.

הבד של השמלה הוא בד כותנה ויסקוזה הכי נעים שיש. אמנם הוא מתקמט יחסית בקלות ויש צורך לגהץ אותו, בטח אחרי כביסה, אבל הוא כ"כ נעים על הגוף וכ"כ קליל ומאוורר, שזה לגמרי שווה את זה. כמובן אפשר לתפור את הגזרה הזו מכל סוג בד שיש לו נפילה יפה אם זה כותנה, כותנה ג'ינס, ויסקוזה שיפון או סימפוניה.

בקיצור- הכי לנסות בבית!!

 אז אם בא לך גם לתפור את השמלה היפה הזו, כמו שכתבתי בהתחלה, ההדרכה המלאה לשמלה הזו מחכה לך במועדון התפירה שלנו וההצטרפות אליו עכשיו היא במחיר השקה מיוחד! אז אם כבר יש לך בסיס בתפירה ואת רוצה לתפור יותר, תוכלי לקבל את ההדרכה המפורטת לשמלה הזו ועוד מלא כלים וידע בתפירה, גזרות וכל מה שקשור בתחום.
כי המועדון הזה זה הדבר הכי טוב שיכול להיות! מועדון תפירה חודשי ללא שום התחייבות עם סרטון חדש כל יום!! ועוד המון דברים שווים. רוצים לדעת מה הפרוייקטים שנתפור החודש במועדון? מה מקבלים ואיך זה עובד? כל הפרטים על המועדון בלחיצה כאן 

 

מחכה לראות את הבגדים המהממים שלכן וכמובן לפגוש אתכן איתי במועדון
רק טוב והרבה בגדים יפים

רבקה

ההדרכות במועדון התפירה הן הדרכות מפורטות ממש שלב אחרי שלב לפי הסדר, עם ירידה לכל הפרטים הקטנים. המועדון מתאים לכל מי שכבר יש לה קצת רקע ובסיס בתפירה. ולכן, אם את ממש מתחילה, ומעולם לא תפרת בגדים, הדרך הטובה ביותר להצליח בתפירה היא- להתחיל בקורס תפירה מסודר. אבל אל דאגה. כי כל מי שתצטרף עכשיו לקורס, תקבל חודש שלם במתנה למועדון התפירה. דיל שווה לא? הנה קישור לחנות הקורסים שלנו תוכלי לבחור את הקורס הטוב ביותר עבורך! לחנות הקורסים לחצי כאן

2 תגובות
  1. רחלי

    מה העלות של הקורס

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן